Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Katja schreef:Eusebio schreef:
Mijn paard is geen rechtstreekse Zeoliet, maar een Eusebio (zoon van).
Als er een lief paard bestaat, dan is het die van mij wel.
Eusebio is zelf ook een hele fijne hengst, ik heb hem een aantal jaar mogen rijden. Wel was hij gemakkelijk beledigd.
Het verhaal van de ongelijke voeten klopt wel ik heb best een aantal afstammingen van Zeoliet gereden maar niet eentje had gelijke voeten.
http://groups.msn.com/_Secure/0UQAJA4kW ... B1%5D.jpg?
dc=4675466134643356571[/img]
Dit is een Zeoliet x Triton met hem heb ik ZZ-L, M springen en M SGW gereden.
Een super paard die altijd wilde werken maar wel een tikkie overijverig. Helaas een moeilijk karakter als je hem niet begreep.

sharonaollie schreef:Je moet gewoon er mee om kunnen gaan.Dan is er niks aan de hand...

Eusebio schreef:sharonaollie schreef:Je moet gewoon er mee om kunnen gaan.Dan is er niks aan de hand...
Precies, en vooral de tijd voor nemen.
cavaletti schreef:ik zeg het verkeerd, is niet echt bokvoetje, maar meer verschil in vorm, de ene kant is iets smaller als de andere, dat blijkt zeoliet zelf ook te hebben.

sharonaollie schreef:Hier trouwens een foto van mij paardje.![]()

sharonaollie schreef:Een zeoliet x heraldie..
Waarom als ik vragen mag haha

cavaletti schreef:Je moet er inderdaad mee om kunnen gaan, het leuke aan een zeoliet is dat je er echt niet jan en alleman erop kunt zetten, je moet eerlijk rijden, geduld hebben en houden van een echt karakterpaard.
Een zeoliet laat je elke keer weer terug gaan naar de basis, en zo blijf je dus helder.
als een zeoliet loopt dan loopt ie de sterren van de hemel, heeft ie een rotdag en werken ze niet mee dan zet ze maar gerust weer op stal want dan kun je er die dag niks mee.
Mijn zeoliet wil dolgraag voor me werken, het word haar alleen soms net iets te moeilijk en dan staakt ze gewoon, als ik dan continue haar met stemgebruik wijs op de goeie en slechte dingen dan lukt het wel weer, SLAAN hoef je echt niet te doen want je wilt niet meemaken wat er dan gaan gebeuren.
Aan de ene kant denk ik wel eens pffff nou iets makkelijker had ook wel gemogen maar aan de andere kan denk ik,,,, tjsa het blijft opletten geblazen, is nooit saai en je krijgt er veel humor voor terug.