Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Gelukkig vond ik ze zelf wel de beste van de rubriek (mijn kanjer
) en ik hang er zelf wel een oranje lintje aan.
En als ie dat niet mocht halen wordt hij veterinair gekeurd en heeft hij daar een hele stal vol met merries.
En je was niet de enige die dacht dat mijn veulen hoger kon komen.

loes-freke schreef:als dat een fewspot is ben ik pippi langkous, die eerste wel "annet" maar de tweede komen de kernmerken voor fewspot niet over een.
loes-freke schreef:anke hoe hebben jullie het gedaan, op de keuring?
helaas heb ik jullie niet gesproken, had graag wat meer over femke/spotty willen weten. bv hoe kunnen we haar het beste benaderen en zo.
maar daar doet de kwaliteit niet aan af
loes-freke schreef:ik wil even zeggen dat jolly als veulen vos panterbont WAS, dus ik vermoet dat er inderdaad verbleeksfactor in zit.
maar goed ik ben geen jury.
jaren geleden kwam ik met lisa op de keuring en toen gaven ze me ook ster, wat later bleek dat ze niet ster mocht worden wegens oncompleet afstammeling. dus jury's maken ook fouten. maar ik ben tevree met de tweede premie, met al wat wij te stellen met haar gehad hebben.
en jammer anke dat je ons niet aan gesproken heb.
Neonlight schreef:15??? Hebben jullie er dan nog een stuk of 8 bijgeschreven? Heb op de lijst van eigenaren gekeken in het Appaloosa Nieuws, maar zie daar een aantal eigenaren met 7 paarden/pony's, en dat is het meeste.
sunrice schreef:Neonlight schreef:15??? Hebben jullie er dan nog een stuk of 8 bijgeschreven? Heb op de lijst van eigenaren gekeken in het Appaloosa Nieuws, maar zie daar een aantal eigenaren met 7 paarden/pony's, en dat is het meeste.
Het waren er 13 die mee gingen, maar we gingen met pony's die mee gingen hebben twee verschillende eigenaren. Maar de mensen wonen samen.