ELCARO wat zijn de karakters van de afstammelingen daarvan

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lilliputter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 20:37

mag ik vragen hoe je dat doet??? mijn paardje staat hierboven ergens,en zou dat ook wel willen weten

gabyfedde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 20:38

Ik kende er ook 1. Prachtig dier om te zien en als ie liep dan liep ie ook super. Maar als zn pet verkeerd stond liep ie op 2 benen.

somokkele

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 08:16

liliputter schreef:
mag ik vragen hoe je dat doet??? mijn paardje staat hierboven ergens,en zou dat ook wel willen weten

Maar natuurlijk. Ik heb zijn papieren erbij gepakt en ben gaan zoeken op naam. Zijn vader was vrij makkelijk te vinden en opa ook. Vaak staat daar een hele stamboom bij waarop je door kan klikken. Op msn my space heb ik alle foto´s staan trouwens. Wel leuk om te zien (weet alleen ff het adres niet, zit nu op mijn werk, zal vanavond thuis even kijken).

Via Google is ook een heleboel terug te vinden. Dan kom je ws ook vaak uit bij een site over Gelderse Paarden, zou ik ook weer op moeten zoeken (ben er een tijdje uit geweest ivm gecrashte computer). Daar is heeel veel informatie op te vragen over de voorouders van paarden. En natuurlijk moet je af en toe gewoon geluk hebben. Maar goed, zal kijken of ik vanavond wat meer kan betekenen

miesie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 22:51

Ik rijd ook een Elacaro superlief dier.. Er zullen heus wel moeilijke en gemene tussen zitten maar misschien ook wel evenveel lieve beesten! Elke hengst heeft zo z'n kuren..

Lilliputter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 15:40

helemaal waar

vergeet ook moeders kant niet!