opfok-stallen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Myrdal

Re: opfok-stallen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 20:27

En wie weet was het paard op een andere plek in Nederland nog wel veel kreupeler geworden.

Ik denk dat geen enkel opfokbedrijf een niet-kreupel garantie heeft.

Ik ben het trouwens wel met je eens dat een paard wel eens gestoken mag worden.

Mijn veulen gaat samen met zijn vriendje in een loopstal samen met een 8-jarige opvoedruin. 24/7 vrije uitloop, ook in de winter.

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 20:36

Eh, kan een paard niet overal kreupel worden? Lijkt me een beetje een vreemde reactie

Op die stal hebben ze toch netjes gehandeld, goed verzorgd. In principe moest dat niets bijzonders zijn, maar blijkbaar gebeurd dat niet bij alle opfokstallen

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 08:52

Ik ga hier niet eens op in joh, onruststokerij! Dat was dan weer eens voorlopig de laatste keer dat ik in FA post, ik word er kostmisselijk van hier, altijd hetzelfde gezeik.

Dewi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-05 09:26

ik was blij met je link naar die opfokstal tessebes, dus bedankt daarvoor

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 10:21

Tessebes schreef:
Ik ga hier niet eens op in joh,
onruststokerij!

Dat was dan weer eens voorlopig de laatste keer dat ik in FA post, ik word er kostmisselijk van hier, altijd hetzelfde gezeik.

Tessebes schreef:
De huidige prijzen staan op de site; www.hetparadepaardje.nl.

Ik had van iemand gehoord
die in Vlist

was wezen kijken, dat de merries daar in de winter ook niet echt buiten komen. Dat van dat krachtvoer wist ik niet, maar dat zou voor mij wel een punt zijn om het niet te doen. Krachtvoer in de winter vind ik toch wel heel erg belangrijk.

Kyran

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 07:43

Bij stal Goodwill in Heinkenszand (provincie Zeeland: Zuid-Beveland) is ook een prima opfokstal. ik geloof dat hij 110 per maand vraagt voor de winter, dat is incl. voer. (merk Cavalor).