Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
want ze heeft voor de tweede keer een ontstekking in haar spronggewricht zitten en een verdraaing in haar sprong dus maar bodegrave zij het is beter voor de merrie om rechtuit lange lijnen tegaan rijden en niet voltes en kort rijden enzo
maar de volhouder wint
vindt het heel erg dat ik dus geen wedstrijden meer mag rijden ik baal als een stekker ervan echt waar
ze begint nu al dikker teworden
acbdressuur schreef:ik heb ook een royal dance (royal dance x Cocktail x Uppercut)
Heel fijn en getalenteerd paard. goede beweging en bovendien een ontzettend lief karakter en koel in de kop. Nu 4 jaar en M1 met winstpunten. 2e bez. VSN Finalist, 6e int. CH Varseveld met 8.5 voor exterieur. 80% KWPN Sportgala.
voor foto's moet je maar even kijken op www.acbdressuur.nl
hoop dat het mij ook gaat lukken. maar eerst maar afwachten of het gezond tewereld komt
Pipo schreef:De gemiddelde Royal Dance is een hand te lang, superbraaf met een stekerig voorbeen en een traag achterbeen.
Echter voor de amateur super te rijden
Pipo schreef:De gemiddelde Royal Dance is een hand te lang, superbraaf met een stekerig voorbeen en een traag achterbeen.
. Nou maar hopen dat onze Unique het net zo goed gaat doen
Ze start 15 januari voor het eerst, maar ze loopt op dit moment zo geweldig lekker, dat ik daar alle vertrouwen in heb !
Ik ben een van de meiden die Unique gaat starten...
Over 3 weken al! Hopen dat het een beetje gaat lukken... Ach, zo niet dan zijn we een ervaring rijker. Ze gaat trouwens inderdaad super op het moment!! Saartje_kip schreef:Pipo schreef:De gemiddelde Royal Dance is een hand te lang, superbraaf met een stekerig voorbeen en een traag achterbeen.
Ok, mag ik even vragen waar dit op slaat???
Want ik vraag me af wat hier de bedoeling van is...
Is dat het enige wat je kan zeggen??