Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Dan ben ik ook M-dressuur niveau, kan er ook wel een travers en een contra uitpersen hoor, zelfs op mijn eenvoudige L1-dressuur manegepony-tje
patsur schreef:Yeah, ZZL op een paard dat ZZL heeft gelopen en alles als een automaat doetDan ben ik ook M-dressuur niveau, kan er ook wel een travers en een contra uitpersen hoor, zelfs op mijn eenvoudige L1-dressuur manegepony-tje
patsur schreef:Ga zoeken naar een paard met uitstraling, karakter dat bij jou past en de kwaliteiten die jij nodig hebt om je doel te kunnen bereiken.
Mocht er een kandidaat zijn, kijk dat naar het papier en ga op internet wat research ernaar doen, zo kom je leuke feitjes tegen.
1vraag: waarom wil je een paard met DE dressuurafstamming van dit moment?
Joki schreef:@ Basvdv als ik alle oefeningen zelf gemonteerd heb tot aan de passage maar geen grand prix start dat betekent dus dat ik geen grand prix ruiter ben volgens jouw redenering. Daar ben ik het mee eens, maar betekent het dan ook dat ik die oefeningen niet goed op mijn paard kan monteren?
Basvdv schreef:patsur schreef:Yeah, ZZL op een paard dat ZZL heeft gelopen en alles als een automaat doetDan ben ik ook M-dressuur niveau, kan er ook wel een travers en een contra uitpersen hoor, zelfs op mijn eenvoudige L1-dressuur manegepony-tje
Dat zegt natuurlijk helemaal niets. Wanneer je L1-dressuur op wedstrijden rijdt, dan ben je L1 dressuur....niets meer en niets minder. Niveau van rijden wordt bewezen door resultaten in de dressuurring. De jury zal bepalen of je travers en contra-galop beheerst, dus eerst M1 winstpunten hebben. Tot die tijd is het naar mijn mening niet gerechtvaardigd aan te geven dat je M danwel ZZ-licht aan kan.
Suzan1 schreef:een paard moet bij je passen. Dat is het allerbelangrijkst. Papier zegt helemaal niets.

Basvdv schreef:QuirA...je vraagt welke afstamming er op dit moment goed lopen....bekijk dan eens de uitslagenlijsten he, daar staat precies welke paarden hebben gewonnen, met hun afstammingen...en klaar is kees.