Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Dees schreef:Is het deze zaterdag al?
kweenie schreef:Tot morgen!
Ik heb net de dames gewassen. Nu maar hopen dat ze zich een beetje schoon houden....![]()
Ik wil hier alvast iedereen heel veel succes wensen.
Goh wat kan een mens zich vergissen in de persoon achter de boktnaam. Had eigenlijk een veel jonger persoon verwacht.

petraaken schreef:Wij zijn 4de geworden net buiten de pirjzen dus. HIj liet jammer genoeg geen stap zien wel goed draven. Meneer was onder de indruk van de mooie bloemstukken.![]()
NOg een onverwachte boktmeeting gehad met Shantidior.Goh wat kan een mens zich vergissen in de persoon achter de boktnaam. Had eigenlijk een veel jonger persoon verwacht.
shantihdior schreef:petraaken schreef:Wij zijn 4de geworden net buiten de pirjzen dus. HIj liet jammer genoeg geen stap zien wel goed draven. Meneer was onder de indruk van de mooie bloemstukken.![]()
NOg een onverwachte boktmeeting gehad met Shantidior.Goh wat kan een mens zich vergissen in de persoon achter de boktnaam. Had eigenlijk een veel jonger persoon verwacht.
Zie ik er zo oud uit ,,hahahah
Dacht ook dat jij jonger zou zijn.
erg toevallig he.

MelodyT schreef:
De kampioen waar ze het in het stukje over hebben was nu in ermelo ook 1e dus zegt toch iets over mijn meisje...

fresco schreef:Oh, wat goed meiden, gefeliciteerd!!
Onze Bo was weer wat mat en liet zichzelf niet echt zien...
We werden 7e in de plaatsingsronde.
Wisper ging erg lekker tijdens het bestgaande voor D-pony's, maar daar dacht de jury anders over....
Ik had nog wel een hele leuke meeting met Shanna!
We hebben even lekker in de Z-bak gereden en shanna bewees even dat ze nog kon springen ook!
Al met al een super gezellige, leuke dag!
O,ja en Palusha staat ook nog met een onwijse gave foto in het NRPS blad!