Suzanne F. schreef:Joki schreef:Wat heeft Amor voor de sport gedaan behalve paarden met rotkarakters achterlaten? Zijn standbeeld moeten ze ook slachten!
Nah ja zeg, dit gaat nergens over. Heel veel succesvolle dressuur (en ook spring) paarden gaan in de derde generatie terug op Amor. Ik geef toe dat directe Amor´s en in de 2 de generatie niet makkelijk zijn maar vooral in de derde generatie is het zeer waardevol bloed. Wel karakterpaarden maar om te zeggen rotkarakters??? Nee dan waren het rotruiters die ermee reden en mee omgingen.
helemaal mee eens suzanne. Waarom werd er anders mee gedekt als hij rotkarakters door zou geven? Hetz ijn paarden met een erg sterh karakter en daar moet je als ruiter/groom goed mee om kunnen gaan.
Ik vraag me echt af waar deze lijst hengsten op geselecteerd is. Het zijn vooral de commerciële hengsten zo te zien. Bij iedereen wel bekend geloof ik. Sommige dekken nog vrij kort dus om dat nou gelijk legendarisch te noemen?

En dat zou betekenen dat Krack uit Noord-Holland komt en dat ligt best wel een eind bij Duistland uit de buurt