Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sjappie schreef:Jammer van Tuschinksi, Duitsers houden zeker niet van Pavo-gezwaai. Als ie hectisch is dan is het snel gebeurt...heeft misschien niks met voorstellen te maken, het is een beetje een bloedkikkertje, snel opgewonden (ja en dan komen de gangen er niet goed uit).
ceasario schreef:
Je zal er maar een veulen van hebben.
Kom eens maar eens hier kijken wat voor een beauty hier rond loopt. 
LuvdaTossa schreef:Turbo uit wacht en Tuschinski in wacht!
Suzanne F. schreef:LuvdaTossa schreef:Turbo uit wacht en Tuschinski in wacht!
?? Volgens mij wordt een hengst niet op wacht gezet na 1 mindere eigen prestatie?!
Sjappie schreef:Volle lof naar Turbo toe, maar een sportpaard is toch iets anders dan een dekhengst. Als hij niet genoeg verbetert bij merries dan is het eerlijk dat hij op wacht is gezet (ik heb er verder niks van gezien, maar uitgaande dat dit allemaal zo was).
Sjappie schreef:Suzanne F. schreef:
?? Volgens mij wordt een hengst niet op wacht gezet na 1 mindere eigen prestatie?!
Idd, maar sommige mensen denken zeker dat het zo werkt.

Dees schreef:
En niemand zegt dat ik alleen met de kwpn-informatig iets moet doen - die kortzichtigheid, alleen maar bij het binnenlandse stamboek te willen dekken. Dat is voor de leek, de goedgelovige en de gemakzuchtige. Je kiest de beste hengst, niet de beste hengst binnen de landsgrenzen, toch?
Sjappie schreef:Volle lof naar Turbo toe, maar een sportpaard is toch iets anders dan een dekhengst. Als hij niet genoeg verbetert bij merries dan is het eerlijk dat hij op wacht is gezet (ik heb er verder niks van gezien, maar uitgaande dat dit allemaal zo was).
Elisa2 schreef:ik ging een x kijken bij een hengstenshow waar Tuschinski ook liep,ik keek bij het losrijden,en zijn kop was zowat gewoon vastgebonden aan z'n borst.:-S Op de show mocht de slof eraf,maar toen was ie idd een beetje opgewonden..en het was een hoop ruk en pluk werk.
Elisa2 schreef:ik ging een x kijken bij een hengstenshow waar Tuschinski ook liep,ik keek bij het losrijden,en zijn kop was zowat gewoon vastgebonden aan z'n borst.:-S Op de show mocht de slof eraf,maar toen was ie idd een beetje opgewonden..en het was een hoop ruk en pluk werk.

Sydney2005 schreef:Florencio was echt FENOMINAAL!! Een 10 voor de galop!! Echt geweldig en zooo braaf! Het enige paard dat normaal stil bleef staan tijdens de prijsuitreiking en de huldiging! Kunnen de overige nederlandse hengsten nog van leren!

Dees schreef:Ben benieuwd hoe lang hij nog in Nederland blijft...