arie53 schreef:Lijkt me zinvoller dat we weer mensen in de baan krijgen die weten en kunnen zien wat functioneel bij een paard is. Zo krijgen we paarden die kunnen voldoen aan wat de FEI voorschrijft.
Jij met je FEI
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
arie53 schreef:Lijkt me zinvoller dat we weer mensen in de baan krijgen die weten en kunnen zien wat functioneel bij een paard is. Zo krijgen we paarden die kunnen voldoen aan wat de FEI voorschrijft.
sarabande schreef:Arie je leest slecht, ik laat me niets voorschrijven, ik laat ze alleen maar inschrijven.
Wanneer jij jarenlang als goed gelovige het stamboek gevolgd hebt kan ik me voorstellen dat je teleurgesteld bent.
Zoals ik al jaren zeg de enige die jouw paarden echt goed moet vinden ben je zelf. Als dat zo is, als je ook toe kan geven dat je mindere hebt, kan een ander je nooit teleurstellen.
Maar dat vereist wel enige kennis en nuchtere eerlijke zelfkritiek.
Als je dat niet hebt ben je inderdaad afhankelijk van de mening van anderen en begrijp ik dat je je vastgehouden hebt aan een stamboek dat het nu allemaal gedaan heeft.
arie53 schreef:
Heb je ook ervaring met de keuring van het EASPstamboek?