Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mijn merrie ([***] x mytensxx) is echt een lekker ding met een "heerlijk" karaktertje
Mijn [***] merrie heeft er echt wel een kop op zitten hoor maar na 8 jaar begin ik de gebruiksaanwijzing eindelijk een btje te begrijpen.

Odie schreef:Rubiquil, Burggraaf, Contango, Samber, Montechristo, Cabochon, Wolfgang en misschien Lingh...?
Prissiej schreef:Heef er dan niemand iets met Dublin ?:S
ben ik dan de enigste? :S
hananya schreef:ehm Jazz en Kimberly en wat dachten jullie van Zeoliet...
Nee hoor grapje!
Ik ga mee met flemming en zijn nakomelingen. De Sandro Hits die ik ken zijn ook makkelijk en ongecompliceerd in de omgang. Verder rijd ik op het moment een Metternich (v Matcho AA uit een Grannus merrie)
Dit is werkelijk het fijnste paard waarmee ik ooit gewerkt heb. Hij is ongelooflijk lief op stal, wil altijd voor je aan het werk en makkelijk te rijden...
Ik ken er verder niet heel veel nakomelingen van, maar de geluiden die ik uit Duitsland van Metternich opvang zijn ook allemaal heel positief!
Noon schreef:Prissiej schreef:Heef er dan niemand iets met Dublin ?:S
ben ik dan de enigste? :S
nou, er staat idd bij ons ook een dublinmerrie op stal echt super braaf echt een recreatiepaard...kan je alles mee
Joki schreef:Ik vind Ferro's meestal onrustige rotkarakters geven, net als Ferro zelf gewoon een extreem moeilijk en ongeconcentreerd karakter had. Maar blijkbaar heb jij een fijne Ferro