Fokadvies Contango x Cavalcadour-merrie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rhea

Re: Fokadvies Contango x Cavalcadour-merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 13:54

sjappie waarom bel je de dalhoeve niet eens, kijken of zij geen leuke aanbieding voor je hebben?

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 18:01

Rhea schreef:
Jezus mens begin je nu weer? Ik zie niet in waarom ik de hengst zou moeten afkraken behalve op zijn slecht sperma. Ik weet ook niet waar jij dat leest!! For the record, ik heb een merrie drachtig van een hengst uit een volle zuster van de moeder van San Brentano!

Ik heb alleen de vraag m.b.t. de stokmaat bevestigd. als jij wil beweren dat de stam geen kleintjes heeft voortgebracht dan lieg je dat je barst alleen om je eigen veulen te promoten. Duurde trouwens wel lang he die foto's?!?

Ik vind dit niet alleen een vreemde agressieve manier van antwoord geven maar er staan ook dingen die ik niet gezegd heb. Ik zeg niet dat de stam geen kleintjes voorbrengt ik zeg alleen dat ik alleen grote tot zeer grote veulens hier in mijn buurt weet.
Wat betreft foto's, ik begrijp de opmerking eigenlijk niet. Waarom zou ik geen foto's durven plaatsen???
Ik heb er elders wel een paar geplaatst maar had door ziekte in de familie wat anders aan mijn hoofd vandaar dat er nog steeds geen echt mooie foto's gemaakt zijn.

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 22:05

Jij vindt het blijkbaar wederom nodig om mij op mijn (en anderen hun) antwoorden aan te vallen ipv je te berperken tot feiten.

Wanneer mijn hierdoor behoorlijk geïrriteerde reactie jou dan verbaast vraag ik me af op welke planeet jij leeft!

Als jij het simpele antwoord op een vraag over de stokmaat als afkraken ziet ben ik ben ik volledig met jou uitgesproken. Laat dat een boodschap voor je zijn!

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 22:08

zit er zo veel vertraging op deze posts, dezelfde tekst kreeg in vanmiddag ook al per pb, waarom duurt het dan zo lang voordat het hier zichtbaar is?