Jeetje mina....wat een off topic reacties, mods....waarom dulden jullie dit ? grijp eens in aub!Het topic gaat hier om de vermeende verkoop van Lingh!
Jezus........ Wanneer houdt dat BullShit geleuter eens op!En dan heb ik het over de verkoop van Lingh en niet over de rijkunsten van Christa.
Het gaat bij de Laarakkers fabriek prima hoor!!! Lekker handig om via via iemand zwart te maken.... beetje penny !!Terug naar de vermeende verkoop van Lingh.... ( ook weer zoiets... )
Het zou zonde wezen voor Gal en de Nederlandse dressuursport, maar het blijft een feit dat Sadelhoff geld ruikt..... En dat kun je hem niet kwalijk nemen!!
Conclusie: allemaal geroddel??? En de liefhebber met linghlingh.. uhh pingping kan gewoon nog bij Holstud terecht??Als Swelza nu maar eens gauw hengstig wordt, dan komt daar Lingh in!!
Ik gok dat dit weer zo'n wild gerucht is.Maar.. er was volgens mij toegezegd dat Lingh beschikbaar zou blijven voor de Nederlandse dressuursport. Dus als ie naar Christa zou gaan, dan is hij nog voor de Nederlandse dressuursport beschikbaar. Dus... theoretisch gezien zou het kunnen.Alleen geloof ik er geen ene snars van!