Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dekgeld: €600,- www.rhebergen.com

hananya schreef:Ik weet niet of je al eens andere topics over Sandro Hit hier op bokt gelezen hebt, maar de kwaliteit van de achterhanden die Sandro Hit doorgeeft is niet altijd even goed. Zei ook Stedinger...
Wij hebben ook twee veulens van Sandro Hit, bij een Donnerhall merrie van afgelopen jaar en dit jaar. Deze combi paste wel heel goed, omdat de merrie een monsterlijke achterhand heeft. Maar op een merrie waarbij ik de achterhand zou willen verbeteren zijn Sandro Hit of één van zijn nakomelingen nu niet de eerste hengsten die bij me opkomen...
Ik zou maar eens op zoek gaan naar wat Donnerhall bloed. Wat dacht je misschien van Ron William. Dat is een ZWARTE Rohdiamant x Davignon I (v. Donnerhall). Hij staat bij Sprehe, maar voor het dekgeld moet je maar even op hun site kijken. Dat weet ik zo niet uit mijn hoofd....
elssofie schreef:Neen , Alabastro is een mooi en goed paard , maar niet mijn type, mag het..... Rhea , en over de eisen zal ik zelf wel beslissen.
De Donnelhall lijn zou goed zijn voor mijn merrie. Ga die ook nog eens nakijken, Dank u....
petraaken schreef:
Wat te denken van Sir Donnerhall. Staat bij Schockemuhle. Het is dat hij verdomd ver weg staat voor mij en ik liever niet met diepvries sperma werk anders was hij het geworden dit jaar. Maar hij is nog niet van mijn lijstje afgeschreven.
Wouter24 schreef:petraaken schreef:
Wat te denken van Sir Donnerhall. Staat bij Schockemuhle. Het is dat hij verdomd ver weg staat voor mij en ik liever niet met diepvries sperma werk anders was hij het geworden dit jaar. Maar hij is nog niet van mijn lijstje afgeschreven.
Gewoon te krijgen via van Uytert