petraaken schreef:Zou inderdaad wel heel mini-meeting zijn. Herinner me nog dat wij in 2001 de enige belgen waren.Zag nergens bij het NRPS belgen staan. Onze rubriek begint rond 12.00u volgens het stamboek. Heb de indruk dat er niet veel pony's zijn gezien ons hoofdstelnr. Trouwens brief nog steeds niet toegekomen. Gelukkig wel al een fax gekregen van het stamboek.
Ze beginnen ook pas om 10 uur met de keuring. Dat vond ik al laat. Ons veulen heeft nr. 011, dus wij zijn er wel bijtijds.
Er zijn in totaal 36 inschijvingen, paarden en pony's bij elkaar.
Zag nergens bij het NRPS belgen staan. Onze rubriek begint rond 12.00u volgens het stamboek. Heb de indruk dat er niet veel pony's zijn gezien ons hoofdstelnr. Trouwens brief nog steeds niet toegekomen. Gelukkig wel al een fax gekregen van het stamboek.
Ik heb gemaild, maar geen antwoord gehad

dus dat heeft niet echt zin. Als het wel doorgaat bel ik wel ff een stal op met veilige binnenbak om te oefenen dan. 
Wel geen veulenkampioen maar dat vonden we niet eens erg want de veulenkampioen werd het merrieveulen van Radetzky. Dus het was voor ons eigenlijk een beetje een win - win situatie.