Polansky

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Re: Polansky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 10:56

Dat wil ik ook wel weten Haha!

BonnieW

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 21:24

Wij hebben op het werk ook een Polansky staan, weet zo snel even niet x wat. Ik zal morgen even fotos maken en vragen wat er nog meer achter zit. We hebben nu 5 3jarige staan, allemaal net geruind. Het valt mij op dat de Polansky heel schraal blijft, Hij staat vrij hoog op zijn benen en is heel smal, het is nog niet echt een 'paard' als je naar zijn bouw kijkt. Dit kan natuurlijk komen omdat hij een laatbloeier is, maar ik vroeg me altijd af of dat misschien iets van Polansky is, alleen de paarden op deze fotos hebben er niet echt last van...

Groetjes

Vudress

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 23:38

Is het heel raar dat Polansky en nakomelingen wat moeilijker te bewerken zijn en daardoor niet lief bevonden worden? Polansky is van Kostolany (net als Griezelbaldi die hetzelfde probleem heeft) en dat is Trakhenen. Strakke rijkeluispaarden heet dat.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 15:41

Upper-class (Polansky x Doruto), die vorig jaar is ggk is juist mede dankzij zijn wil om te bewerken is goed gekeurd, en daarnaast het Doruto bloed voert. En van de Polansky x montecristo staat me ook zo iets bij. Maar bewerken en lief zijn, die combi zie ik niet echt Verward Wat bedoel je daarmee?