Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
De Ferro was echt een draak eerste klas, wat een lastig paard zeg. Wel een mooi dier, maar echt heel erg lastig.
Maar goed, ik ben maar een leek, dit was de eerste keer dat ik in Ermelo was, maar ik vond het leuk om eens een keer te zien! Over het algemeen was ik niet enorm onder de indruk van de hengsten, er zaten wel fijne dieren tussen, maar ik had er iets meer van verwacht.
Zidalgo schreef:De schimmel is een Hors La Loi II. Van mij hadden ze de Karandasj ook mogen goedkeuren, ik vond dat hij goed sprong. De Atlantic vond ik ook mooi gebouwd paard (best chique) dat goed sprong. De Numero Uno's spraken mij ook erg aan, vooral de Numero Uno x Wisconsin. De De Niro viel mij ook tegen, daar had ik veel meer van verwacht (hij was wat gespannen). De Ferro is niet goedgekeurd vanwege zijn karakter, hij liet zich niet goed rijden.
Rhea schreef:weet iemand waar Voice ter dekking komt?? De De Niro...
Myrdal schreef:Weet iemand ook waarom de Montecristo x Burggraaf niet is goedgekeurd?
Myrdal schreef:Weet iemand ook waarom de Montecristo x Burggraaf niet is goedgekeurd?
) of toch iets minder kwaliteit? pajidin schreef:Ik vond de hengsten echt tegenvallen...
de sandro hit was verruit de beste en opvallendste bij de dressuur hengsten. Veel front en apart voorbeen gebruik. Maar inderdaad hij is achter wijd...en ik vond ook dat hij erg week in de koten was?
Zou hij daarom als enige hengst speciale (western) bandages dragen![]()
Verder kon ik van geen enkele dressuur hengst echt warm worden. De polansky was erg vlak in de draf naar mijn mening..
Bij de springhensten sprong de donkerbruine numero uno (nr 51) eruit! mooie hengst, goed springen en kon ook nog eens leuk bewegen!
pajidin schreef:
de sandro hit was verruit de beste en opvallendste bij de dressuur hengsten. Veel front en apart voorbeen gebruik. Maar inderdaad hij is achter wijd...!
mistral schreef:Dat wijde achter trekt nog wel bij, dat is meestal bij die jonge hengsten.
Die knieen zijn gewoon nog wat slap en dat trekt in de training wel bij, dus daar zou ik me maar geen zorgen over maken.
Maar zoals ik al eerder zei....ik ga voor cat.no. 670 !!!
Hij was alle rondes toch de meest opvallende!
CGJ12 schreef:En de Polansky had ik ook zeker niet genomen. Die liep nogal.......... ehhhhh...... bijzonder. Ik kreeg af en toe het idee dat ie zou afbreken bij zijn voorknieën, maar daar passen ook vast wel weer merries bij.........

mistral schreef:pajidin schreef:
de sandro hit was verruit de beste en opvallendste bij de dressuur hengsten. Veel front en apart voorbeen gebruik. Maar inderdaad hij is achter wijd...!
Dat wijde achter trekt nog wel bij, dat is meestal bij die jonge hengsten.
Die knieen zijn gewoon nog wat slap en dat trekt in de training wel bij, dus daar zou ik me maar geen zorgen over maken.
Maar zoals ik al eerder zei....ik ga voor cat.no. 670 !!!
Hij was alle rondes toch de meest opvallende!
... is het daar nu niet een beetje laat voor om het wijd gaan van de Sandro Hit te bespreken??
! Kaja schreef:Zeg... is het daar nu niet een beetje laat voor om het wijd gaan van de Sandro Hit te bespreken??