Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

kwekkie schreef:He Emiel,
Ik zag dat je uit Oost vlaanderen kwam, rijdt/kom je weleens in Heikant??
LecyTinker schreef:- zit stiekum wel een beetje te zwijmelen over al die hengsten... erg he? Kwijl meer over hengsten dan over mannen, hahaha -

sanneverholt schreef:Hoi Kwekkie,
Zelf rijd ik momenteel Disconto (Diamantino x Frühlingstraum II), goedgekeurd bij het NRPS en Westfalen. Een zeer allrounde hengst, die ZZ-licht dressuur en Z-springen loopt. Ook van zijn nakomelingen lopen er een aantal 1.40/1.50 parcoursen en op Grand-prix dressuur niveau. Het is een hengst met een super karakter, dit geeft hij ook door aan zijn kinderen. Op de website van ons staan meer gegevens van deze hengst (www.jboeve.nl) en als je nakomelingen wilt zien kun je gerust een keer een afspraak maken om ze te bezichtigen.
Groetjes,
Sanne

emiel schreef:libke schreef:Idd ,heartbreaker op een bloedmerrie zou ik ook niet doen ,producten zijn moeilijk en heet genoeg ,hij past beter op de ouderwetse Bwp merries !
Als je embryo's gaat spoelen vermoedt ik dat de merrie of hoog heeft gelopen in de sport want concorde x onbekende volbloed lijkt me niet makkelijk om te verkopen (maar dat wil je mss niet .
Dan zou ik gaan voor :
Montender (geweldige hengst )
Arko (volgend jaar dan![]()
)
Berlin misschien
Dollar du murier (kan bloed gebruiken )
Argentinus
Contender nakomelingen
Goedkopere opties:indorado ,okklund ,Quasimodo z,cassini II
Berlin zijn er vorig jaar in Drongen verschillende merries van gedekt, heel weinig om niet te moeten zeggen enkele maar drachtig.
Ken iemand die drie merries in Nederland gezet heeft voor Berlin en waren allen drachtig welliswaar hebben er 2 merries 3maand blijven staan eer ze drachtig waren. Zodus opletten.
En Arko is ook een prima oplossing, maar zoals je zegd niet voor dit jaar. Wat met Quasimodo Z zou die gezond zijn, is enkel AES gekeurd ?