**Update**Wat vinden jullie van dit type**Barokke AV paarden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dakhilah

Re: **Update**Wat vinden jullie van dit type**Barokke AV paa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 17:00

amigo4 schreef:
wat is amigo toch een super mooi paardje he:P:P hahah ik ben romy die hem rijdt......

hoi,
Die Amigo is idd een hele beste!! veel plezier en succes met hem!! Cool
gr,sas.

amigo4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 16:57

heey ja hij is zeker een hele beste hij is ook super lieff.. en braaf Knipoog
gr romy

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 16:59

Zo barok vind ik ze er niet uit zien hoor. Mijn arab is een flink stuk breder en grover.
Vooral het eerste paardje: sorry dat ik het zeg, maar die heeft gewoon een dikke buik, niets meer en niets minder.

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 18:33

Ik vind (maar ben daar ouderwets in- weet ik) dat helemaal geen "barrok" type.......maar gewoon hoe een AV er uit moet zien!
Die iele magere scharminkels die tegenwoordig "gefokt" worden alleen om het hoofdje........daar heb ik een hekel aan !
De mijne is russisch gefokt (Marco-Polo, Neptun, Pommeranet) en ook zo'n beetje dat model Haha!
AV's staan (of moeten zeggen stonden?) erom bekend dat ze goed-doers zijn, dwz het maximale uit hun voer halen etc. etc. dat zou je nu niet meer zeggen Knipoog als je de "moderne" arabieren ziet, los van pools/egyptisch/ etc. Het zijn (of waren) gewoon werkpaarden ! geen showmodellen Verdrietig

dit is mijn rus, hier 22 jaar oud:
Afbeelding
Geen showmodel dus, maar "goed geconserveerd" keiharde droge benen, die niet eens weten hoe ze kreupel moeten lopen (in de 20 jaar dat ik haar heb) 1 brok temperament en pure energie onder je kont Knipoog

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 19:14

Mist schreef:
Ik vind (maar ben daar ouderwets in- weet ik) dat helemaal geen "barrok" type.......maar gewoon hoe een AV er uit moet zien!
Die iele magere scharminkels die tegenwoordig "gefokt" worden alleen om het hoofdje........daar heb ik een hekel aan !
De mijne is russisch gefokt (Marco-Polo, Neptun, Pommeranet) en ook zo'n beetje dat model Haha!
AV's staan (of moeten zeggen stonden?) erom bekend dat ze goed-doers zijn, dwz het maximale uit hun voer halen etc. etc. dat zou je nu niet meer zeggen Knipoog als je de "moderne" arabieren ziet, los van pools/egyptisch/ etc. Het zijn (of waren) gewoon werkpaarden ! geen showmodellen Verdrietig

dit is mijn rus, hier 22 jaar oud:
Afbeelding
Geen showmodel dus, maar "goed geconserveerd" keiharde droge benen, die niet eens weten hoe ze kreupel moeten lopen (in de 20 jaar dat ik haar heb) 1 brok temperament en pure energie onder je kont Knipoog

Dat is ten minste een Arabisch Volbloed PAARD. Bloos
Dit vind ik tenminste niet zo'n overdreven barbie-paardje.. Bloos
En in 20 jaar nog nooit kreupel geweest, daar mag je echt trots op zijn! *LOL*

Rachelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 19:56

Ik rij al ruim 2 jaar een Arabische volbloed ruin en vindt hem persoonlijk erg mooi. Hij is natuurlijk wel besty iel gebouwd en vaak een hittepetit maar ik vindt wel dat ze toch echt een super karakter hebben. Hij is heel aanhankelijk en echt een knuffel op stal. Ik houdt persoonlijk erg van dit ras juist door het vele temperament. Tong uitsteken

Ik vindt deze spaans gefokte paardjes idd wel erg bijzonder. De bouw is naar mijn idee idd wel in wat betere verhoudingen dan bij andere Arabieren.

Kamide

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 15:31

vind avýjes in het algemeen heel leuk!!! Haha!
de spanjaarden zeker ook!!!

maar de polen zijn vaak ook kanonnen hoor!!

denk maar aan Perestrojka HT Haha! www.arabonarabians.com

Pegassa is klein (1.48) maar ze is zeker niet iel, ik denk dat er in totaal meer vollere arabjes zijn als van die iele dingetjes maar op kalenders en showkalenders worden meestal de smalletjes afgebeeld Knipoog Haha!