sarabande schreef:Alleen van Uniform lopen er goed fokkende merries rond, verder is dit precies wat ik bedoelde.
De hengst is inderdaad niet voor niks preferent geworden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sarabande schreef:Alleen van Uniform lopen er goed fokkende merries rond, verder is dit precies wat ik bedoelde.
jetje10 schreef:Tja het is ook niet zo moeilijk om iets negatiefs te vinden, denk maar aan de verkoop van Argus.Ik vind dat wel veel mensen negatief tegenover stv en zijn paarden kijken
ART_UMA schreef:jetje10 schreef:Ik vind dat wel veel mensen negatief tegenover stv en zijn paarden kijken
Tja het is ook niet zo moeilijk om iets negatiefs te vinden, denk maar aan de verkoop van Argus.
Verder zou ik een behoorlijke tijd inruimen om de rontgenfoto's te bekijken .....
Jan_VT schreef:Dat hoeft wat mij betreft niet, ik vond hem vrij objectief (E-Digit was het geloof ik). Om het sneller te weten, vorige keer had hij een samenvatting van de opmerkingen per paard. Scheelt weer wat als je een paard zoekt dat aan de PROK eisen voldoet, toen bleven er van de merries niet veel over.Röntgenfoto's worden geheel vrij ter inzage aangeboden. Met de mogelijkheid advies te vragen aan een DA. En als je dat niet OK vindt, kan je natuurlijk nog altijd je eigen DA meebrengen.
EmEm schreef:De lijst van paarden die op 10 mei geveild worden staat nu op de internetsite: www.stv-dressagefarm.nl bij 'for sale'
). Er staat 1x 2005 ergens bovenaan, maar boven de lijst staat 2004?
Barbara_m schreef:
Die loopt binnenkort een EK voor Nld
Barbara_m schreef:Peeters zou wel willen dat ie nog ALLES kon beslissen. Helaas lessen er te veel J/YR bij de grote namen en kan hij gewoon niet meer omheen. Peeters is zo'n kleine mannetje, zelfs mr v Gansewinkel is bang vor hem.

Aimee schreef:Wat er nu nog over is van de stam? Boniek!

Jan_VT schreef:Ik zie Ulivia er nog bij staan. Dacht dat die vorig jaar reeds verkocht was?
CGJ12 schreef:Goede postduiven vliegen toch ook altijd terug..... ?
De benen genomen.