Jazz (loopt achter nog niet de helft dan bij Tineke en was bij het inrijden nauwelijks rad op linksachter) Dressuurtechnisch ook duidelijk minder geworden. Die gaat de 70% nog lang niet weer halen.... Maar het blijft een absolute fok-topper natuurlijk
Obelisk (model uit het jaar 0, en duwt als een basispaard)
Olivi (draaft weining ruimer dan Troy, en kan nog niet één pas wat lijkt op een halve passage ........ en hij is al 9 ....... duidelijk te simpel voor een Jazz)
Montecristo (net als Jazz nagenoeg niet zuiver op linksachter)
Positief opgevallen:
Troy (blijft een stakker in draf, maar leek nu wel iets beter)
Dat hij me positief is opgevallen maakt het natuurlijk nog geen goed paard. Zegt wellicht meer over de verwachtingnen die ik over hem had: minder slecht dan hij ooit was dus.
Anders opgevallen:
Florencio: schittert vanwege afwezigheid
UB40: schittert vanwege afwezigheid
Norway: schittert vanwege afwezigheid
Houstonx Jazz: veel spekatakel, maar de beentechniek is lang niet correct. Iets kort voorbeen met beperkte schouder, en duidelijkkoehakkig in het achterbeen. Spoort dan ook niet meer. Wel een bloedmooi koppie en lichaam.
Zoals ik al eerder in dit topic zei.......... je voelt je zltijd bekocht na zo'n show.....
Ben ik zaterdag met opzet niet naar Nijhof gegaan om Floris te zien....... is ie hier niet te zien. Terwijl de Dalhoeve het beestje NADRUKKELIJK met foto in de folders heeft staan...........
Normaal zou je zeggen "ik eis mijn geld terug".......... maar alles was gratis......
OPLICHTING / MISLEIDING vind ik dit!
(en het was zéér slecht voor het milieu. Minstens 20 liter diesel voor niks verbrand......)
........ en de staat er flink op.
Alsof jij op je mondje bent gevallen..???