Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wat een bink is het toch

)
. Dus kon ik em nog vaak zien. helaas kom ik er niet meer zo vaak en zie ik mijn lievert ook niet meer. maar hij is echt leuk. en natuurlijk de hengst waardie vanaf stamt is ook leuk: oosterbroek Sergio, namelijk de vader van mijn oude verzorgpony. ondeugend maar met vermogen!!
japsie schreef:Make-My-Day![]()
Ik verzorgde hem als 2jarige hengst. Later ging hij naar een grote newforestfokkerij(Jos Krapels in Gasselte) waar ik toevallig ook reed. Dus kon ik em nog vaak zien. helaas kom ik er niet meer zo vaak en zie ik mijn lievert ook niet meer. maar hij is echt leuk. en natuurlijk de hengst waardie vanaf stamt is ook leuk: oosterbroek Sergio, namelijk de vader van mijn oude verzorgpony. ondeugend maar met vermogen!!
helaas niet de mooiste foto...
(alleen in zijn stal groeide een paddestoel
Auky schreef:Adel
en ook Gribaldi en Lingh vind ik echt iets hebben...
:J :J :J helemaal mee eens wat eens beestje hea
angellove schreef:Cavalier is zeker een mooi paard. Heb hem vorige week in het echt gezien! Hij is nu dan wel kreupel... Ik vind het een super paard vooral voor de springsport.

Lekker ding
)
suzarma schreef:Farrington is werkelijk een hele mooie hengst die door menig fokker ondergewaardeerd is. en hij voert het zeldzame Doruto bloed. dit bloed staat garant voor echte dressuur paarden met een goed karakter en super bewegingen.

De papa van mijn kleine Forpreza 

hier dan nog maar een keer
om bij weg te kwijlen maar ik zie de papa van mijn paardje er niet bij
dus bij deze vind ik polansky prachtig die heeft de donnerhall lijn in zich en die is ook om bij weg te kwijlen