ze is de 28ste uitgerekend...spannend. maar hoe oud is je paardje dan eigenlijk, heb de foto's gezien. mooi beestje Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ze is de 28ste uitgerekend...spannend. maar hoe oud is je paardje dan eigenlijk, heb de foto's gezien. mooi beestje Citaat:Wat ik altijd hoorde van Rex magna's was dat ze heel gemeen kunnen bokken, en vaak singelnijd hebben. En dat ze hun hooi soppen in water. En dat ze vrij lastig zijn. Dat je ze echt voor je moet winnen.

xx_Irisje schreef:Citaat:Wat ik altijd hoorde van Rex magna's was dat ze heel gemeen kunnen bokken, en vaak singelnijd hebben. En dat ze hun hooi soppen in water. En dat ze vrij lastig zijn. Dat je ze echt voor je moet winnen.
bekent
bokken, en ahcteruit lopen, dat deed ze heel erg als ze geen zin had of ze je niet mocht.
singelnijd ook en een gevoleige buik,
ga toch eens op zoekn naar foto's van dr.
Heb jij tips voor mij? heb namelijk nog nooit eerder voor dit probleem gestaan! wat ik hier verder al heb vermeld: ze draait op haar plek, met poetsen staat ze stil. Ze kan zelfs gaan hangen zodra ze de singel voelt. Groetjes Eefje XveraX schreef:Die van mij is toch echt heel braaf met alles, je kan alles met hem uithalen en vind nik serg.
Waarschijnlijk heeft hij wat meer karakter van papa Boreas geerft(gelukkig)
Scheermachines vind die ook helemaal niet erg, alleen de snoer die dan op de grond ligt... dat soort dingen... ze zijn bang van dingen waarvan je het niet verwacht. Nee dat soppen vind ik ook niet erg, als die het er dan maar uithaalde...moet toch wel de waterbak schoonmaken, maar met hooi en kuil erin is dat iets minder prettig
. Ik zou wel liever een wat jonger paard willen maar aan de andere kant heb ik zo ontzettend veel van haar geleerd in de afgelopen 4 jaar dat zou ik waarschijnlijk niet geleerd hebben op een jong paard. En ik ben natuurlijk ontzettend blij met dr
.
Gewoon gaatje voor gaatje aansingelen
.
Jooske schreef:Hey noon, ze is 13. Ik zou wel liever een wat jonger paard willen maar aan de andere kant heb ik zo ontzettend veel van haar geleerd in de afgelopen 4 jaar dat zou ik waarschijnlijk niet geleerd hebben op een jong paard. En ik ben natuurlijk ontzettend blij met dr
.
Eefje100: het enige wat je hiertegen kan doen is rustig tegen je paard blijven praten en niet te hard trekkenGewoon gaatje voor gaatje aansingelen
.
Dat is nou weer een nadeel van die Rex Magna's je blijft maar bezig met die waterbak schoon maken. Zo lekker in de winter als het koud is lekker in dat koude water haha he Hermesdeux
! Ik heb morgen les en dan zal ik eens kijken of ik mn lerares kan strikken nog wat foto's van mij en Jessie te maken
. Jooske schreef:Hmm dat is wel een goede tip van dat warme water! Ik heb morgen les en dan zal ik eens kijken of ik mn lerares kan strikken nog wat foto's van mij en Jessie te maken
![]()
Eefje100: Ik ben blij dat het probleem opgelost is.
.
) maar voor een snoepje is ze toch wel te paaien
De maag wint het
. Dus nu als je gaat rijden wil ze eigenlijk meteen weer terug het weiland is en wordt ze lekker dwars!
Anders is ze met de les morgen helemaal niet te genieten
.
Wat deed mevrouw die ging hangen aan de ketting
. En waarom? Omdat er een VOGEL overvloog hahahah. Dat is dus ook weer typisch Rex Magna echt schrikken van 3x niks
Dat je echt denkt van huh, wat is er nu weer? En dan komt er een keer iets engs en heb je zelf iets van ohoh daar gaat ze vast van schrikken en dan loopt ze erlangs alsof het niks is
Heeel typisch dus haha.
.
mooi beestje!
Kennelijk is de heenrit dan niet al te leuk geweest dat ze er niet meer in wil
. Vorige keer hebben we haar met 7 mensen er weer in gekregen, nou dan schaam je je echt hoor haha als alle paarden er al in staan en vervolgens alle mensen jou met je eigenwijze beest moeten komen helpen
.