Hengstenshow Eurocommerce

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sarabande

Re: Hengstenshow Eurocommerce

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 20:37

Oosterhui schreef:
ik vond het goed georganisseerd , en ik vond de beveiligingsmedewerkers helemaal niet hinderlijk. Het gaat toch om de hengsten en de stal, en dat was prima geregeld. Jammer van de regen, maar dat kan je niet plannen en toch zijn veel mensen gebleven, het was best gezellig....

Ja als je er helemaal voor uit Italie bent overgekomen is het wel l*llig om te zeggen dat het tegenviel

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 21:03

Van The Man.......... oordeel zelf.
(veel kleiner krijg ik 'm ff niet........ 96k.... moet toch kunnen?)

Afbeelding

silloouuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 21:06

Wat voor een radar-auto heb je hiervoor gebruikt? Haha!

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 21:10

Ik was er ook! Vond het heel indrukwekkend, wat een geld zit daar! (was er nog nooit geweest). Vond mr de Ruiter wel iets te overdreven, vooral als je hem al 3x gehoord hebt op de hengstenshows, dan word je echt ziek van een 'monster-mooi veulen'. "+
Zijn er ook foto's gemaakt?

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 21:12

silloouuhh schreef:

Ik had er nog een aantal willen plaatsen............ maar tegen dit formaat is geen kruid gewassen.........

Het gehele topic verampeneerd.

Gauw zien dat we op pagina 4 komen......... is die horizontale scrollbalk misschien weer verdwenen........
Bloos!

silloouuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 21:14

Plaats je er nog één Pling

Excuseme

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 21:15

CGJ12 schreef:
silloouuhh schreef:

Ik had er nog een aantal willen plaatsen............ maar tegen dit formaat is geen kruid gewassen.........

Gauw zien dat we op pagina 4 komen......... is die horizontale scrollbalk misschien weer verdwenen........
Bloos!

Deleten kan ook.

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 21:20

CGJ12 schreef:
silloouuhh schreef:

Bloos!

Anders verklein je ze eerst even in Paint bijvoorbeeld, daarna zet je ze op dit topic. Kun je ze wat kleiner laten zien. Knipoog

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 21:28

Ik was er ook (ben vorig jaar ook geweest, toen was het half zo druk als vandaag...) en ik vind het een beetje gezeur over de accomodatie en organisatie enzo. Er zijn weinig hengstenshows die zo goed georganiseerd zijn. (behalve het parkeren dan.... Knipoog ) Ze hebben geen folders, maar een echt boek als catalogus, je kon zoveel koffie, hapjes enz krijgen als je wou. De grooms waren bereid te beantwoorden op al je vragen, en de stallen lagen er super bij. Wat wil je nog meer? Wat moeten ze daar met een binnenbak met mega afmetingen? Ze hebben een super springtuin, en in een 20 x 40 bak kan je best springen hoor! Cool
Het is bij sommigen ook nooit goed....

Candidat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-05 21:57

CGJ12 schreef:

Bloos!

Dit formaat beter?

Afbeelding

Noon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 22:26

en ik ben het helemaal eens met Pasha, er zijn weinig hengstenshows waarvan de boel zo goed georganiseerd is. ik vond Toulouse inderdaad wel goed uit de verf komen en mijn moeder wou Tampa al mee naar huis nemen haha. en met dat parkeren? ik weet het niet, maar ik had een beste plek voor de auto. ook jammer van de regen maar lang leven de tent Tong uitsteken weet iemand trouwens waarom Washington er niet bij was? van horen zeggen dacht ik i.v.m. een blessure Verward wie had Van the Man trouwens voorgereden dan?

Oosterhui

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 22:53

Sarabande,
waarom zou ik zeggen dat het tegeviel als ik dat niet vind ?!
Dat heeft niks te maken met al of niet overkomen uit Italie.
Ik zie heel veel shows internationaal en heel vaak wordt het aspect paard/hengst daarin een beetje vergeten. Ik vond dat het bij Eurocommerce goed in evenwicht lag qua organisatie. Het is ontzettende jammer dat het zo ging regenen , maar dat heb je niet in de hand .

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 23:02

Oosterhui schreef:
Het is ontzettende jammer dat het zo ging regenen , maar dat heb je niet in de hand .

Als je je hengsten op ZONDAG laat werken vráág je hier eigenlijk om....... Haha!

Oosterhui

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 23:16

sorry hoor, maar dat moet je me toch es uitleggen...
grappig idee trouwens dat de meesten van ons vandaag op de hengstenshow bij Eurocommerce zijn geweest en dat we mekaar niet kennen, ik heb er een hoop bekenden gezien en misschien ook een aantal mensen van het bokt forum zonder het te weten
Wat vonden jullie van Memphis ?

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 23:22

Oosterhui schreef:
sorry hoor, maar dat moet je me toch es uitleggen...

"zondagwerk maakt niet sterk"......

Ruchet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 09:28

CGJ12, ik neem aan dat jij niet in de rij stond te wachten op een stukje aas ?

shotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 09:32

wat een gezeur over de stallen en de gebouwen bij stal eurocommerce.
ben er zelf ook geweest zondag bij de hengstenshow maar denk dat iedereen toch zou mogen willen dat ze zelf hun paarden, stallen en accomodatie zo voor mekaar hebben als daar!
en over het weer zoals er al wrdt gezegd: in een parcour moet je ook gewoon doorrijden dus nu ook! dus wees blij dat de show gewoon doorging door het slechte weer ze hadden ook kunnen stoppen was iedereen er mooi voor niks geweest dan hadden jullie wat om te zeuren gehad maar nu echt niet!
ga eerst eens bij jezelf kijken op wat voor stal you paard staat en of die stallen net zo netjes erbij liggen als daar voordat je hun af begint te kraken!!!!

Ruchet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 09:36

shotje schreef:
ben er zelf ook geweest zondag bij de hengstenshow maar denk dat iedereen toch zou mogen willen dat ze zelf hun paarden, stallen en accomodatie zo voor mekaar hebben als daar!
en over het weer zoals er al wrdt gezegd: in een parcour moet je ook gewoon doorrijden dus nu ook! dus wees blij dat de show gewoon doorging door het slechte weer ze hadden ook kunnen stoppen was iedereen er mooi voor niks geweest dan hadden jullie wat om te zeuren gehad maar nu echt niet!
ga eerst eens bij jezelf kijken op wat voor stal you paard staat en of die stallen net zo netjes erbij liggen als daar voordat je hun af begint te kraken!!!!

Nou idd zeg, waar maakt iedereen zich toch druk om Verward

Maar wel allemaal als een aasgier op het eten af, wat genant zeg, je schaamt je toch dood voor je eigen volk Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 09:37

shotje schreef:

Joh, das pure afgunst.............moet je je helemaal niet druk om maken.

shotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 09:41

dat het afgunst is dat is te merken ja! maar vind het gewoon triest dat die mensen zo afgekraakt worden doen ze zo hun best om die hengstenshow goed te laten verlopen ondanks het slechte weer wordt er zo gereageert!
hoe bedoel je een beetje jalours op stal eurocommerce......

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 10:32

idd ,altijd de meeste hengsten afkraken terwijl ze er eigenlijk wel zo eentje zouden op stal willen ,zelfs nog de minste van allemaal(bv libero of numero uno :frikandellefokkerij,nou dat zijn dan gouden frikandellen hoor :300merries aan 1200€ dekgeld ,breng dat beestje maar in mijn stal hoor) .Al die hengsten die nu al die hengsteshows lopen die zullen heus wel een keer een mindere dag hebben hoor .Zou eigenlijk al die critici hun paard daar eens tussen dat gedoe zien lopen met hun erop dan zullen ze wel heel wat noten minder op hun zang hebben .Ik ben nu niet bij Eurocommerce geweest maar ik zie ze genoeg op concours ,kan me niet inbeelden dat het daar een lego zootje is thuis !!

MissChoutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 10:50

Het parkeren was ronduit K-U-T.........

Het parkeren was niet poedersuiker als je verder door was gereden. Wij stonden op het grasveld naast de buitenbak, waar wel parkeerhulpen stonden, en daar was nog plek zat. Maar blijkbaar als een persoon zijn auto langs de weg zet doet iedereen het.

Zelf ben ik in de stal geweest bij Van the Man en het viel me op dat het een echte doerak op stal ik, met stroomdraadje werd hij in toom gehouden zodat hij niet te hoog op sprong.

Van the man stond in de box van Eurocommerce Rome, die sprong vroeger zijn box uit en was een gruwelijk gevaarlijke bok. Van the man heeft daar alleen die middag gestaan voor de show.

Verder vond ik het een mooie show, alleen alles ging een beetje gehaast. De hengsten en veulens werden een beetje snel aan de hand geshowt.
En het paard waarvoor ik kwam heb ik amper gezien, Vancouver, omdat een smurf voor me zat met zijn paraplu en dat ding niet naar beneden wilde doen.

Ruchet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 10:52

Heel apart hoor die commentaar van sommige mensen, zelf hebben niks voor elkaar, en dan een ander maar afzeiken.

MissChoutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 11:03

monnes schreef:

Het parkeren was ronduit K-U-T.........
[/quote]

Zelf ben ik in de stal geweest bij Van the Man en het viel me op dat het een echte doerak op stal ik, met stroomdraadje werd hij in toom gehouden zodat hij niet te hoog op sprong.
[/quote]

Het parkeren was niet verrot als je verder door was gereden. Wij stonden op het grasveld naast de buitenbak, waar wel parkeerhulpen stonden, en daar was nog plek zat. Maar blijkbaar als een persoon zijn auto langs de weg zet doet iedereen het.

Van the man stond in de box van Eurocommerce Rome, die sprong vroeger zijn box uit en was een gruwelijk gevaarlijke bok. Van the man heeft daar alleen die middag gestaan voor de show.

Verder vond ik het een mooie show, alleen alles ging een beetje gehaast. De hengsten en veulens werden een beetje snel aan de hand geshowt.
En het paard waarvoor ik kwam heb ik amper gezien, Vancouver, omdat een smurf voor me zat met zijn paraplu en dat ding niet naar beneden wilde doen.

Washington heeft op het randje van de dood geleeft door koliek en daarna een salmanella bacterie eroverheen. Aangezien hij eruit ziet als een paard uit een derde wereld land, leek het ze beter om hem niet te laten zien aan het grote pulbiek. Mijn idee, bovendien dient hij nog eerst aangesterkt te worden.

(heb het even opnieuw gedaan anders zag je niet wat ik geqoute had)

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 11:14

MissChoutje schreef:

Het parkeren was niet verrot als je verder door was gereden. Wij stonden op het grasveld naast de buitenbak, waar wel parkeerhulpen stonden, en daar was nog plek zat.

Probeer jij dan maar eens met een uit de kluiten gewassen auto tussen al die dubbel geparkeerde auto's door te manouvreren. Gelukkig kon ik mijn spiegels nog inklappen.........

En inderdaad........ ik stond ook zowat met de bek vooraan met de auto.
Daar was plek zat én parkeerhulpen.

Maar die hulpen zag je NIET aan het begin van de zandweg.
En als je NIET weet waar je zijn moet is het wél erg handig als dáár de hulpjes staan. Op dat grasveld kan ik het verder zelf wel.
Ik dacht aan het begin van de zandweg al dat ik er zowat was. Gelukkig ben ik (noodgedwongen) doorgereden, want lopend had ik het pas na 3 kwartier bereikt.

Niet iedereen kent de situatie daar namelijk....... die manege lag zowat aan de andere kant van de bewoonde wereld........ Haha!