Wouter24 schreef:Syllie schreef:Is alleen elke keer weer balen met die busjes, dat werkt niet echt super.
Is helaas de enige optie.
Heb niet alles gezien, maar,
Het beste paard was zonder twijfel Terlia, maat, front en beweging maar ja een merrie
Vivaldi ook een zeer fijn paard, kan wel is een hele echte zijn, Tusschinsky was veel te gespannen het is een blijft een barbiepopje kan je zowel negatief als positief opvatten, door de spanning veel te hectisch lopen veel te veel knie in de draf, maar wel megaveel souplesse, dat lijfje lijkt alles wel te kunnen.
Krack was leuk maar deed wat "hoekig" aan in het lopen (spanning?) Gribaldi liet weer is zien dat ie dit soort shows met twee hoeven in zijn neus uitloopt, showbink eerste klas (zijn ruiter idem.)
San Remo super vooruitgegaan, vergeleken met Den Bosch een wereld van verschil, zeer apart in het front.
Wij hadden de auto geparkeerd langs de weg. We zijn niet weggesleept en we hebben ook geen bon

We hebben wel een supergezellige avond gehad! (Ik ben trouwens donderdag geweest) We waren speciaal voor Gribaldi gekomen. Om te kijken of zijn zoon op hem lijkt.
Ik moet zeggen Gribaldi is in het echt nog mooier dan op de foto's etc. Ben eigenlijk ook al een hele tijd een gribaldi fan.
En een Edward Gal dus dat komt mooi uit.

. Partout en Democraat mochten los lopen. Je kon goed zien dat dat al oude rotten in het vak zijn. Vooral Partout werd niet warm of koud van al die mensen, die was veel meer bezig om een fijn plekje te vinden waar hij eens even lekker zou kunnen rollen
(waar hij uiteraard de kans niet voor kreeg
).
, was dat er nou eentje van Crack C? 

Echt niet normaal, hij ging zo ontzettend breed, het achterbeen werd zeker een hoef aan beide kanten naast de massa neergezet. Dat had ik niet verwacht.