Percy schreef:Helaas, ik had het eigenlijk wel verwacht gezien mijn eigen ervaringen. Maar juist nu is het van belang door te zetten. Het lijkt misschien anders maar het bolwerk heeft nog maar een klein duwtje nodig, ik hoop dat die er van overheidswege komt.
Ik blijf het jammer vinden dat "onze" Tinkervereniging nu gewoon maar opgeheven blijkt te zijn. Dat had ik toen voorspeld en dat zou volgens de Heijkoopjes absoluut niet gaan gebeuren. Dus wel zoals ik toen ook al wist.
Kunnen we niet weer een nieuwe tinkervereniging opstarten? Een die net als vroeger voor iedereen is, ongeacht welk stamboek etc.? Een van waaruit weer ritten georganiseerd kunnen worden? Een gezellig forum? Inmiddels zijn er natuurlijk wel andere fora die ook heel goed lopen en zeker behouden zouden moeten blijven maar ik mis wel die oude leuke tinkervereniging.
Ik ben voor
Leuk als er gezellige tinkerritten/ wedstrijden e.d. worden georganiseerd voor iedere tinkerliefhebber ongeacht stamboek

En waar geen bemoeienissen zijn van welk stamboek dan ook. Super, zo gauw hij gelanceerd word kun je mij opschrijven als lid.
Kan ik bij iemand een snel currus volgen?