Hengstenshow Wim Cazemier 18 maart?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jeroentje

Re: Hengstenshow Wim Cazemier 18 maart?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 12:11

Yvonnelind schreef:
Haha! Ik ben blij: ALLE misverstanden rond de twee mysterieuze G'truida's uit de lucht! Prettige paasdagen allemaal!!!! Haha!

ALLE misverstanden? Haha! er was er maar 1 Haha! maar jij ook hele prettige paasdagen! (en een gelukkig nieuwjaar Haha! Haha! Haha! Haha! haha)

Urysiah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 13:36

Hay, ik ben de andere Geertruida (nr. II)!!!!
Wat leuk dat jullie het allemaal oa. over mij hebben zonder dat ik het weet!!! Haha!
bleghblebla, wat moet ik nu nog zeggen, sta met mijn mond vol tanden Haha! ; Heb nog nooit een naamgenootje kunnen ontdekken, ontdanks dat ik vorig jaar wel TIG keer met Atlanta bij Wim ben geweest te scannen, opvlechten als ze daar stond en ik een wedstrijd had etc etc Party!! !!!

Oregon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 14:19

Toen werkte ik daar ook niet. Voorgaande jaren wel en afgelopen periode ook een poosje. Maar idd leuk een naam genootje te hebben!!!! Pling

Jeroentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 14:20

Oregon schreef:
Toen werkte ik daar ook niet. Voorgaande jaren wel en afgelopen periode ook een poosje. Maar idd leuk een naam genootje te hebben!!!! Pling

Trouwens... Oregon... Heb je die tuigpaardruin nog of heb je m toch verkocht???

Oregon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 14:24

Die heb ik een paar jaar terug verkocht naar Zeeland. Zal binnenkort weer eens bellen, is ookal weer een poos trug en Jet vroeg er laatst ookal naar.

Jeroentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 14:44

Oregon schreef:
Die heb ik een paar jaar terug verkocht naar Zeeland. Zal binnenkort weer eens bellen, is ookal weer een poos trug en Jet vroeg er laatst ookal naar.

Oh ok... maar je hebt r dus verder nog nix weer over gehoord... vond t toen een beetje raar toen wij langs waren geweest met die man... daar hebben wij toen nix weer van gehoord Verward