Een halfbroertje of -zusje van Naepir.
Ik ben errrg benieuwd.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
exloo is nog wel goed te doen, maar om nou helemaal naar oirschot o.i.d. te rijden... Dan zit het paard al gauw 3,5 uur i/d trailer! En dan moet ik mijn vader ook eerst nog eens zo gek krijgen om te rijden. Ik doe dus waarschijnlijk alleen nog exloo internationaal en jeugdwedstrijd in lieren. Heel misschien nog sport oosterhuizen, moet ik even zien. exloo 14 mei dat is toch kwalificatie voor sport a? haha dan heb ik daar weinig te zoeken denk ik
Citaat:Maarja moet maar eens mensen lief aan gaan kijken of ze me een lift willen geven. Heb net een paard gekocht dus die aanhanger rijbewijs moet nog maar ff wachten.
Ach ja blijft er altijd wat om van te dromen
ja Virkinu, het is zeker een lekker paard, en ja Maartju ze liep ook mee met de verkoopdag en ze liep toen ook als een trein.
glodis schreef:HAHAja Virkinu, het is zeker een lekker paard, en ja Maartju ze liep ook mee met de verkoopdag en ze liep toen ook als een trein.
![]()
Ben ook super blij met haar, ik kan in ieder geval nog veel groeien met haar.
Maarja, écht jammer is het niet, want ben natuurlijk ook erg blij met mijn paardje
Alle activiteiten kunnen nu niet door gaan. 

maar mooi paardje joh! echt leuk