Al Veulens van Sandreo??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Re: Al Veulens van Sandreo??

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 16:31

Gaaaap

nicoletta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 16:55

Sammie schreef:
Gaaaap

waarom lach je?"omdat je het hebt meegemaakt"
of omdat je na het lezen van het bovenste verhaaltje niks beters meer te melden hebt,trek het je niet aan joh het is niet persoonlijk alleen om je wat erbij te leren,je bent nooit te oud om te leren toch?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 17:04

Nee is eigenlijk de eerste keer dat ik het meemaak dat iemand een smilie verkeerd leest en vervolgens een tekstje typt dat ook op zichzelf slaat *LOL*

nicoletta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 17:09

Sammie schreef:
Nee is eigenlijk de eerste keer dat ik het meemaak dat iemand een smilie verkeerd leest en vervolgens een tekstje typt dat ook op zichzelf slaat *LOL*

Slapen

nicoletta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 17:12

Ik zei toch al trek het je niet persoonlijk aan het was toch zekers een leerzaam verhaaltje Lijst over die Zilverappels

Marghe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-05 17:53

Ik vond het wel interessant om te lezen hooor...! Weer wat geleerd! Maar laten we even on topic blijven...zijn er al meer mensen met een veulentje van Sandreo?

nicoletta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 17:58

Ik heb er een stuk of 5 bij Nijhof gezien ze waren stuk voor stuk luxe om te zien mooi front ,sprekend hoofdje je haalt ze er echt uit.Ik ga volgende week weer heen om de merrie bij Sandreo te doen.
Afbeelding

Afbeelding
Het Sandreo veulen hierboven op de foto,s heb ik verkocht aan Nijhof

Marghe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-05 19:11

Wij doen ons merrie hoogstwaarschijnlijk ook weer bij Sandreo! Zijn super tevreden! Hoe loopt jou veulen Nicoletta? Kan het een beetje bewegen? En als je naar Nijhof gaat zou je dan ook foto's kunnen nemen van de andere veulens? Of wordt dat moeilijk? Groetjes Margriet

nicoletta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 20:13

Marghe schreef:
Wij doen ons merrie hoogstwaarschijnlijk ook weer bij Sandreo! Zijn super tevreden! Hoe loopt jou veulen Nicoletta? Kan het een beetje bewegen? En als je naar Nijhof gaat zou je dan ook foto's kunnen nemen van de andere veulens? Of wordt dat moeilijk? Groetjes Margriet

Hai magriet, Nijhof is bij ons geweest en vondt het veulen een goed achterbeen hebben en mooi opwaarts gebouwd en een goed voorbeen heeft hij ook hij slaat zichzelf tegen de kin haha als het een merrie was geweest had ik het veulen zelf gehouden.Ik denk niet dat ze het goed vinden dat ik foto,s maak om op internet te zetten straks ziet de eigenaar z,n eigen merrie en veulen op internet. Maar je kunt ook eens op deze site kijken http://hengstenstation.com/phorum/index ... b362f7dc16
onder Sandreo mischien staan daar nu ook meer foto,s op van sandreo veulens.
groetjes Nicoletta

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 20:25

Ik vind de veulens die ik tot nu toe heb gezien van deze hengst allemaal zeer aansprekend. Echt mooi gebouwde veulens! Misschien een optie voor volgend jaar.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 20:25

Maar hoe zijn de achterbenen, dat vind ik belangrijker.

nicoletta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 23:12

van mijn veulen prima, sterk genoeg. De rest van de veulens bij Nijhof weet ik niet die stonden op stal