Verre familie van Njord dus.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pebblesje schreef:ik heb een tijdje bij een gangenpaarden fokkerij gereden op o.a. een American Saddlebred, draver met telgang, singlefooter en een paso fino.
De saddlebred heeft dus de rack als extra gang, vond het toch wat "stiller" zitten dan de tölt van een ijs....kan aan mij liggen
maar 3 jaar geleden was er een show van Paso Peruano's tijdens Wedstrijden Zuid... ik heb de foto's maar even op internet gezet... misschien dat iemand het leuk vind ze te bekijken of de mensen zelfs kent.
Pebblesje schreef:die bruine is toch de dekhengst Napoli?
Als ik die foto`s zie kan ik niet wachten tot ik op mijn paso kan rijden
Heb een dvd van hem gezien, best indrukwekkend

ijslandermir schreef:Hier nog een gangenpaardenfan.
Wij waren van plan om een Tennessee Walker te kopen. Ik heb op 4 verschillende Walkers gereden. Maar omdat er bijna geen merrie te koop waren/zijn, ben ik verder gaan kijken. Uiteindelijk toch op een IJslander terecht gekomen. Ook omdat je daarmee tenminste lesmogelijkheid hebt. Ik heb mijn merrie nu ruim een jaar. Ik zou nooit meer anders willen dan een IJslander of ander gangenpaard.
Wie weet komt hier ooit nog eens een TWH, Paso of Mangalargar Marchadore.
Mijn merrie krijgt trouwens in juni een veulen van Hottur. Dus dan hebben we al 2!