Topcob schreef:Alane, ik denk niet dat Dewi zit te wachten op dergelijke berichten van jou, ze vraagt hier normaal advies.
Als ze jouw adviezen niet direkt opvolgt hoef je toch nog niet direkt te steigeren? Beetje vreemd dat je dan begint te twijfelen aan haar oprechtheid hoor.
Ze vraagt advies, jij geeft dat, wat ze er mee doet is haar zaak.
Het boeit mij voor geen meter of iemand iets doet met mijn advies...
dat er dingen de wereld in worden geholpen die niet kloppen, waardoor anderen weer op het verkeerde been gezet worden vind ik wel boeiend...
Dat het gehele verhaal een vreemde bijsmaak heeft is MIJN mening, MIJN vermoeden waar ik ook mijn verontschuldigingen bij heb gezet mocht ik er naast zitten....
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat iemand er 6 jaar overdoet om een duplicaat boven tafel te krijgen...temeer omdat die ex-echtgenoot van de verkoper al helemaal geen partij is in deze duplicaat aanvraagpocedure...
Ik snap de PPC van de KWPN ook niet dat hij een papier heeft ingevult incl. afstamming terwijl err geen papier getoond kan worden waar normaal gesproken een chipsticker opgeplakt hoort te worden omdat deze bij een paspoortaanvraag opgestuurd dient te worden...
@Dewi: dat papier met die afstamming kun je WEL kwijtraken... komt er gewoon een PPC of bevoegd DA een formulier invullen... heb hetzelfde gehad met een welshje dat wel gechipt was maar de chip niet geregistreerd... is een PPC langsgeweest, formulier ingevuld incl. chipnummer en voila... op papier en in het paspoort netjes bevestigd, gratis.