Wat leuk dat het zo goed ging met Baldur voor de 1e keer

We hebben nu een nieuwe diggi dus zoals belooft een goede foto van Muska haar compliment
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ijslandertje schreef:ik vind het altijd geweldig als ene paard het compliment kna

Summertje schreef:Super mooi compliment zeg, ziet er echt heel erg netjes uit

Summertje schreef:Voor Glossi:
Deze heb ik even snel van mijn website gehaald
Echt vet leuk dat ze dat allemaal kan!
ijslandertje schreef:het gaat echt super met baldur, ik longeer hem nu ong 3x per week
draven over balkjes ed zijn draf wordt steeds beter. ( hij schweinde heel erg)
hij zit er goed onder en zijn stap is ook erg verbeterd
hebben jullie miss tips voor de galop ( die is nogal lateraal)
zal eens kijken of ik fotos kan maken:P
ijslandertje schreef:ijslandertje schreef:het gaat echt super met baldur, ik longeer hem nu ong 3x per week
draven over balkjes ed zijn draf wordt steeds beter. ( hij schweinde heel erg)
hij zit er goed onder en zijn stap is ook erg verbeterd
hebben jullie miss tips voor de galop ( die is nogal lateraal)
zal eens kijken of ik fotos kan maken:P
??? niemand?
hij is zooooooo coool.
Het is ook echt een mutsie. Deze keer ging beter dan de 1e keer met dat halster. Het heet cross-rope-bridle net als een touwhalster maar dan net ietsjes anders. Riviles schreef:oei was al een tijdje nietmeer geweest hier.
Zie dat summertje al een mooie tvistur sleetrekfoto had geplaatst, superrrrrrrrrrrrhij is zooooooo coool.
Vanavond weer het VD opgepakt, indian en tvistur hebben we gereden zonder zadel en met een speciaal geknoopt hoofdstel. Twas wel effe wat anders en ze werden wel een beetje eigen willerig ervan, maar het luisteren ging toch goed.
Ook Tvistur heeft het compliment te pakken als de foto die je eerder zag, volgens mij van glossi meende ik. Ik wil graag Tvistur nu leren om stap voor stap naar voren te komen, maar hij snapt het nog niet zo goed, wil wel voetjes 'maaien' hahahaha maar echt naar voren nog niet.
'Rond' kent ie ook al zo goed, tis gewoon super

cesara schreef:over 2 weken krijg ik ook een appeloosa.