Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Suzanne F. schreef:Wie weet of er nog diepvriessperma van is??
Wiepie schreef:Ferro verdient een standbeeld...
Ro0sj schreef:Blegh...echt verschrikkelijk, ik heb hem zoals wel meer mensen ook zien schitteren in DenBosch op vrijdagavond, echt helemaal fantastisch, heb ook alles opgenomen, was echt adembenemend...om om te huilen![]()
En nu dit...echt ongelofelijk, alsof het zo was voorbestemd, dat die daar zijn laatste show mocht houden en het daarna afgelopen zou zijn.
Ook vind ik het erg jammer dat er nu na de al eerdere speculaties vast wel een beetje wordt gedacht dat het door de hengstenkeuring show kwam...dat was eerlijk gezegt een van de eerste dingen waar ik aan dacht.
risje schreef:Ro0sj schreef:Blegh...echt verschrikkelijk, ik heb hem zoals wel meer mensen ook zien schitteren in DenBosch op vrijdagavond, echt helemaal fantastisch, heb ook alles opgenomen, was echt adembenemend...om om te huilen![]()
En nu dit...echt ongelofelijk, alsof het zo was voorbestemd, dat die daar zijn laatste show mocht houden en het daarna afgelopen zou zijn.
Ook vind ik het erg jammer dat er nu na de al eerdere speculaties vast wel een beetje wordt gedacht dat het door de hengstenkeuring show kwam...dat was eerlijk gezegt een van de eerste dingen waar ik aan dacht.
Ze nu kunnen we het ook lezen;)