Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
supersambo schreef:ben jij dat op die foto franske =
arie53 schreef:
Ik geloof je helemaal niet met je verhalen over het KWPN. Het KWPN is bij uitstek een stamboek waar nota bene de beste hengsten worden afgekeurd en later noodgedwongen weer worden goedgekeurd.
Dat Eric van der Vleuten mede-eigenaar van dit springpaard zegt al helemaal niets over zijn kwaliteiten als hengst en vaderpaard.
Het minpuntje over stap zal het KWPN met haar strenge keursysteem wel ontgaan zijn. Daar liep deze hengst natuurlijk op zijn sloffen door.
En als we jouw verder moeten geloven, ligt dat minpuntje niet aan de hengst maar aan de ruiter die erop zit. Geef dan in het vervolg dat minpuntje aan de betrokken sukkel van een ruiter met naam en toenaam en niet aan deze hengst.
Arie....
... Beetje problemen met het KWPN?
!
pukpaleis schreef:Je kunt beter ingaan op deze onzin dan op die van mij he Franske....
Citaat:Vond Oklund als jong paard een stijve bok met veel vermogen is in de loop der jaren athletischer geworden en springt nu ook meer door zijn lichaam (de verdienste van de Vleut??)

Citaat:heb diverse nakomelingen gezien soort is nog wel eens ver te zoeken groot hoofd horizontale hals een wat platte croupe en weinig lichaamsgebruik in beweging, op de keuring in Esbeek diverse nakomelingen gezien, vielen niet mee ook het springen niet waren wel nakomelingen uit gewone moders
pukpaleis schreef:Gelukkig ga je niet tegen mijn opmerkingen in, ontkennen heeft geen zin en de index opmerking laat je helemaal buiten beschouwing, IK hoop dat de paarden die ik heb zien vrij-springen het beter doen onder de man ,dressuur-paarden zijn het helemaal niet en zeker geen keuringspaarden en IK zou er ook niet mee fokken...
Maar zo als ik al eerder zei THE BEST IS JET TO COME (Het kwam met Oklund zelf toch ook wel goed,van het ondereind van de hengsten-competitie met weinig dekkingen tot een 1.50 paard met 200 dekkingen...)

!! Kaja schreef:Het wordt bijna vijandig wat jij tegen Oklund hebt
Times change.
gabrycha schreef:Dat zon manier van stappen niet goed recht komt door een "verkeerde ruiter" kom op, hij stapt slecht of niet!![]()
TequilaRos schreef:Waarom moet de stap goed zijn??? We hebben het hier toch over een springhengst en niet over een dressuurhengst? Wat zal een springruiter het uitmaken of zijn paard goed kan stappen en wat zal een dressuurruiter het uitmaken of zijn paard kan springen??
Om dan nog maar te zwijgen over menig dressuurpaard dat niet kan stappen. Kijk eens in de Z dressuur of hoger en meer dan de helft telgangt. Is vervelend voor dat paard, want die wordt er op afgerekend. Voor een springpaard is dit toch niet relevant. Als zo'n hengst maar kan springen en als hij dat maar door vererft!
Heb een oklund, een oklundxquatroxcontender, zeer rassig mooi bloed koppie erop is op dit moment wel pas 1jr dus het moet zich nog vormen.Franske schreef:pukpaleis schreef:Gelukkig ga je niet tegen mijn opmerkingen in, ontkennen heeft geen zin en de index opmerking laat je helemaal buiten beschouwing, IK hoop dat de paarden die ik heb zien vrij-springen het beter doen onder de man ,dressuur-paarden zijn het helemaal niet en zeker geen keuringspaarden en IK zou er ook niet mee fokken...
Maar zo als ik al eerder zei THE BEST IS JET TO COME (Het kwam met Oklund zelf toch ook wel goed,van het ondereind van de hengsten-competitie met weinig dekkingen tot een 1.50 paard met 200 dekkingen...)
1.60m paard
Kan er wel tegenin gaan maar is kwestie van meningen tegen elkaar, is nog nooit iemand uitgekomen of wel ?
een woord springt gewoon GOED!
Verder publiceer ik die index niet, als je het er niet mee eens bent : http://www.kwpn.nl
montender78 schreef::(:) Heb een oklund, een oklundxquatroxcontender, zeer rassig mooi bloed koppie erop is op dit moment wel pas 1jr dus het moet zich nog vormen.
vrij springen over balkje.........om je vingers bij af telikken! maar ja dat mag dan ook wel komt van de veiling in Oirschot.
greetz...
gabrycha schreef:Nou spreek jij jezelf tegen kaja , of valt die stap van oklund nu ineens niet meer onder die 99%, die jij zojuist aangaf?
Als hij zelf en zijn kinderen gaan presteren in de sport dan heeft niemand het dara nog over!
Kaja schreef:gabrycha schreef:Nou spreek jij jezelf tegen kaja , of valt die stap van oklund nu ineens niet meer onder die 99%, die jij zojuist aangaf?
Als hij zelf en zijn kinderen gaan presteren in de sport dan heeft niemand het dara nog over!
Je zult toch echt moeten lezen wil je met kritieken komen welke totaal te achterhalen zijn! Of moet ik mijzelf blijven herhalen?
gabrycha schreef:doe wat jij wilt meid interreseert mij geen drol!![]()
Kaja schreef:gabrycha schreef:doe wat jij wilt meid interreseert mij geen drol!![]()
Het niveau is weer hoog....