sjaslique schreef:Dat meisje van Trento B was er af gevallen.
Vandaar dattie er zo verkrampt opzat! Ze had hem flink aan de kop!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sjaslique schreef:Dat meisje van Trento B was er af gevallen.
Fleurtje100 schreef:Ja, die Kim le Duc kwam vrij hard op de grond terecht. Volgens mij was Scandic degene die zo'n haast had om naar binnen te komen.
janne schreef:ik vond de dressuur avond erg leuk.
mooie paarden gezien
Uphill werd idd slecht voorgesteld jammer.
de clinic met anky en edward was erg grappig,edward was erg scherp haha.
ik heb n leuke avond gehad
MissPPP schreef:janne schreef:ik vond de dressuur avond erg leuk.
mooie paarden gezien
Uphill werd idd slecht voorgesteld jammer.
de clinic met anky en edward was erg grappig,edward was erg scherp haha.
ik heb n leuke avond gehad
Wat is eigenlijk de motivatie erachter dat Uphill slecht werd voorgesteld? Wordt wel geroepen dat het zo slecht was, maar waarom dan?
janne schreef:
Ze had m.i. de teugels erg kort, handen breed en hoog en voor mijn gevoel zat ze er behoorlijk aan te trekken, misschien omdat ze wat angst had. (maarer reden er meer met de handrem er iets op)
Sjappie schreef:janne schreef:
Ze had m.i. de teugels erg kort, handen breed en hoog en voor mijn gevoel zat ze er behoorlijk aan te trekken, misschien omdat ze wat angst had. (maarer reden er meer met de handrem er iets op)
Als je goed keek naar het paard zag je dat hij ontzettend gespannen was en het liefst keihard door de bak heen wilde scheuren. Hierdoor was hij supersterk en eigenlijk niet echt te rijden. Kan dit niet echt aan de Amazone wijten hoor, je moet wat als je geen brokken wilt maken.