Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zannekin schreef:Het mag ook niet naar België, niet naar Engeland, niet naar Frankrijk (Duitsland?), ook niet in bevroren toestand. Daarover moet je je maar eens goed informeren. Mij is bevestigd dat transport van besmet sperma tussen landen binnen Europa legaal niet mogelijk is.
Arthurvos schreef:Natuurlijk, ander krijgen ze gedonder met de vergunningen en hoge boetes. En een berg reclame waar ze geen controle over hebben
sarabande schreef:Als de gevolgen zo dramatisch zijn als jullie hier neerzetten, was er allang meer over te doen geweest.
Ik zou graag een onderbouwde reactie van een deskundige zien, inplaats van deze rellerige berichtgeving
ceasario schreef:sarabande schreef:Als de gevolgen zo dramatisch zijn als jullie hier neerzetten, was er allang meer over te doen geweest.
Ik zou graag een onderbouwde reactie van een deskundige zien, inplaats van deze rellerige berichtgeving
Bij deze.
viewtopic.php?f=22&t=369714
CGJ12 schreef:Nijhof:
"Ongeveer 40% van alle Nederlandse merries is reeds positief.........."
ceasario schreef:Verder dient er opgemerkt te worden dat in Nederland geen controle op EVA bij hengsten wordt gedaan tenzij dat een individele hengstenhouder daar om vraagt.
(Terwijl de EU richtlijnen anders eisen)
Dit in tegenstelling tot Duitsland waar een EVA-uitscheider direkt gelocaliseerd en verbannen naar natuurlijk dekken.