De rug van een dressuurpaard.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jes

Re: De rug van een dressuurpaard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 13:54

hoe zit dat dan met het fokken??? ik wil mijn merrie namelijk leten dekken..... dit is dr, hebben jullie tips voor een goede en mooie hengst???
Afbeelding
Afbeelding
sorry voor het feit dat het een beetje off topic is, maar ik wil graag een mooi dressuur paardje uit haar hebben....

unamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 14:10

de rug van je paard is nogal moeilijk te zien als je er zelf opzit Haha!

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 14:39

jah dat snap ik, maar heb geen andere foto's...... ja alleen van dr hoofd Tong uitsteken maar daar heb je ook weinig aan....
ze heeft een behoorlijk normale schoft, en volgens mij geen weke rug....ik ga ff kijken of ik een foto kan maken vanavond....

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 18:02

Aimee schreef:
Verward Briar diende toch als voorbeeld voor Happy athlete tijdens dat Global Dressage Forum?!
Ik heb ook het idee dat er haast geen andere dressuurruiter is dan Jan Brink die zo veel afwisseling brengt in het leven en de training van z'n paarden.

nou eigenlijk was de happy athlete discussie aan de hand van videobeelden van Athene, maar op het GBF passageerde en piaffeerde Briar zo makkelijk door de baan, dat hij ook maar tot happy athlete verkozen werd. Hij zat niet bij de videobeelden die vertoond werden, dat waren beelden van Salinero, Rusty, Beauvalais, Brentina, Wansuela Suerte en Kennedy.
Op het forum werd ook nog een filmpje vertoond van 3/4-jarige Briar in een cross-test, gebuikelijk in Zweden, zal Zep vast meer over kunnen vertellen.
Toen was hij écht happy! in volle galop door de Zweede bossen en weiden Lachen
misschien minder happy in Amsterdam idd..

Suzan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 19:44

Citaat:

Op het forum werd ook nog een filmpje vertoond van 3/4-jarige Briar in een cross-test, gebuikelijk in Zweden, zal Zep vast meer over kunnen vertellen.
Toen was hij écht happy! in volle galop door de Zweede bossen en weiden

oke, maakt geen verschil tussen een 3/4 - of 14 jarig paard?