Jullie evaring/mening met FORESTERS

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie

Re: Jullie evaring/mening met FORESTERS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 12:10

Ik heb er 2 gehad en beide met een superkarakter.
Lekker koel in t hoofd, nergens bang voor. En geweldige knuffels.
En uiteraard erg werkwillig en leergierig.
Ik vind het echt superponys. Als ik later een zoon of dochter heb die wil paardrijden, krijgt die van mij een Forester. Cool

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 14:26

Ik heb een forester gehad. De meeste pony's zijn fijn te rijden, af en toe was stug in de mond. Leuke pony's, vrolijk, opgewekt en ze willen graag werken.

eliaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 14:39

ik heb een poosje een forester gereden die over bekrachtvoert was Tong uitsteken
en gedroeg zich hier ook naar, ging dr altijd vandoor en hield niet weer op tot je dr naast lag, altijd fijn:P

rij nu een forester die ook nogal een eigen wil heeft maar verder is het een lief beestje hoor ben dr heel blij mee Pling

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 16:14

Slim, betrouwbaar, kan en wil hard werken, geeft niet op, maar ook stronteigenwijs, dat is mijn forester.

kizz_rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 00:30

Vind ze super, ik verzorg er eentje.. Heeft super lief karakter en wil graag voor je werken. Zit ook lekker veel pit/energie in. (bij Queeny in elk geval wel)
Ik leer ook nog eens veel van haar: ze heeft op een hoog niveau dressuur gereden.
Ik ken verder niet echt andere New Forest Pony's, maar die ene die ik verzorg vind ik super. Lovers

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 20:41

Super pony's! Doorgaans heel eerlijk en betrouwbaar Haha!

Groetjes Elizabeth

naomi_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 15:16

Lieke schreef:
Slim, betrouwbaar, kan en wil hard werken, geeft niet op, maar ook stronteigenwijs, dat is mijn forester.

haha lieke dat zit in de familie.....

kizz_rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 15:30

oja vergeten: ze zijn inderdaad erg slim en betrouwbaar *LOL*

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 16:21

naomi_s schreef:
Lieke schreef:

haha lieke dat zit in de familie.....

Ja joh, is Bess ook zo eigenwijs?
Vind het meestal wel leuk dat eigenwijze, geeft hem wel zijn karakter.
Maar af en toe werkt het ook tegen hem, hij is nml ook te eigenwijs om op te geven als het te veel voor hem wordt ( is soms positief, maar kan ook negatief zijn als hij bv pijn heeft).

elinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 10:47

ik heb der ook een hij kan af en toe vreselijk eigenwijs zijn maar hij is suuperr .. lief

adnil35

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 12:28

Ik heb ook een forrest merrie gehad; Kantjes Marimin. Ik heb haar gekocht toen ze 4 was (bij vd Rakt zelf) en haar uiteindelijk naar het M2 dressuur gereden. Ik heb er bijna 2 jaar over gedaan om mijn eerste winstpunt te rijden in de B, ze was een echte draak op wedstrijden. Maar daarna gingen we ook als een speer; datzelfde seizoen werden we NKB-kampioen in de E-B (ik glunder nog steeds). Daarna ben ik nog meerdere malen kringkampioen geweest in verschillende klassen en hebben we nog vele andere prijzen gewonnen! Na 6 jaar heb ik haar uiteindelijk verkocht!
Marimin is een pony met een ontzettend eigenwijs karakter en wat in haar kop zit, zit nog niet in haar kont! Ze is ontzettend lief op stal en in de omgang. Ze is ook erg vriendelijk naar andere paarden toe, maar heeft er altijd wel een handje van weg, om andere nieuwe (en vooral jonge paarden) vreselijk te vervelen. Kortweg; een pony met pit!

Hieronder een paar foto's van Marimin in Duitsland, bij haar nieuwe eigenaren waar ze nu ondertussen al weer een jaar staat.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding