Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sarabande schreef:Ja dat bedoel ik een hengst als Goodtimes met internationale kinderen in de dressuur en de springsport heeft geen predicaat, dus het verhaal Gribaldi (die dus 5 jaar jonger is) heeft de leeftijd ervoor begrijp ik even niet.
sarabande schreef:Ja dat bedoel ik een hengst als Goodtimes met internationale kinderen in de dressuur en de springsport heeft geen predicaat, dus het verhaal Gribaldi (die dus 5 jaar jonger is) heeft de leeftijd ervoor begrijp ik even niet.
Zannekin schreef:Hoeveel kinderen van z'n 1e jaargang GP moet een hengst dan hebben om keur te worden?
Van de meeste hengsten mag je al heel blij zijn als er GP geraken over de hele dekcarriere....
MissHIS schreef:Goodtimes scoorde afgelopen jaar 131 voor springen en 114 voor dressuur en komt dus niet aan de 140, één van de eisen voor het keurpredicaat. Gribaldi zat in 2004 al op 154 voor dressuur.
MissHIS schreef:Goodtimes scoorde afgelopen jaar 131 voor springen en 114 voor dressuur en komt dus niet aan de 140, één van de eisen voor het keurpredicaat. Gribaldi zat in 2004 al op 154 voor dressuur.
Zannekin schreef:Je moet dan wel hengsten met gelijk aantal dekjaren vgl.
MissHIS schreef:Waar heeft Joop van Uytert dit, volgens jou, dan aan te danken?
Aimee schreef:Precies, en daarop wordt dus het keur-predikaat verleend. Wat hebben die paarden gepresteerd? Meer dan Pavo-denderen heeft het gros nog niet gedaan.....