Ragne schreef:omdat het een drogreden is...![]()
Wie weet er zeker dat Jacob iets tegen het kwpn heeft?
Wie weet zeker dat Anna42 iets tegen het KWPN heeft??
Over drogredenen gesproken....
Sorry, maar dit vind ik weer té gemakkelijk!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Gail schreef:Wie weet zeker dat Anna42 iets tegen het KWPN heeft??
Over drogredenen gesproken....
Sorry, maar dit vind ik weer té gemakkelijk!

Gail schreef:
Maar waarom gaat niemand in van de argumenten van Sarabande dat Jacob uberhaupt al iets tegen het KWPN heeft en dat in Weert (en Hengelo trouwens ook) de bobo's wel bereikbaar waren?
Pipo schreef:Maar ga niet vertellen dat Jacob hier onzin schrijft, want dat is absoluut niet waar. Een journalist behoort daarnaast professioneel te zijn, en dus zijn eigen voorkeuren niet door te laten schemeren in zijn columns. In mijn ogen doet Melissen dat hier prima. Dat andere mensen hier niet een situatie kunnen begrijpen dat ze hun persoonlijke iets in een mening naar voren laten komen, kun je de ander niet de schuld van geven.
Ragne schreef:euhm, pipo...een column is JUIST bedoeld om eigen mening te laten doorschemeren, ook van een journalist. De column is een mening en enkel de waarheid van de auteur zelf...
arie53 schreef:In het vroegere Rusland, had je dissidenten ,die werden door het bestuur naar siberie gedeporteerd . Dat kan in Nederland niet ,maar je kan ze de toegang tot de pravda weigeren (vrije nieuwsgaring).
Je weet wat er van Rusland geworden is

joostvangestel schreef:
Overigens is dat ook het dilemma van de paardenjournalistiek: hoe kan je kritisch zijn zonder elkaar volledig de grond in te stampen?
Pipo schreef:
Maar ga niet vertellen dat Jacob hier onzin schrijft, want dat is absoluut niet waar. Een journalist behoort daarnaast professioneel te zijn, en dus zijn eigen voorkeuren niet door te laten schemeren in zijn columns. In mijn ogen doet Melissen dat hier prima. Dat andere mensen hier niet een situatie kunnen begrijpen dat ze hun persoonlijke iets in een mening naar voren laten komen, kun je de ander niet de schuld van geven.
Pipo schreef:Gail, wat ik al eerder zei: Het zal mij echt aan mijn R**T roesten waar die gasten zitten
Vind het gewoon een beetje flauw dat je niet kritisch mag zijn naar een organisatie. Dat gelijm en geslijm altijd.............alsof ze daar beter van worden.