we zaten voor het dekgeld te denken aan 150, betasasl je voor zwart bont. en dan vanaf 2 week 50 cent per dag weidegeld. maar misschien doen we vanaf 3 week, das nog ff bekijken. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
elinax21 schreef:sören is echt een megaascheet hahaha..ik ga elke dag ven met hem rennen en probeer hem dan op te fokken, maar helaas doet hij bijna nooit meer dan een beetje met zijn hoofd schuddenhaha
snowdon schreef:Is het jaarlijks alleen in Mariënheem, de hengstenkeuring?
elinax21 schreef:ik verwacht dat meneer dan idd wat feller wordtalhoewel hij de (paarden) merries bij hem op stal niet heel erg opwindend vindt haha... zal wel denken, dat lukt me toch niet.
;)ben trouwens ook wel benieuw hoe hij er uit ziet in z'n zomervachtje! hopelijk blijft ie net zo mooi als nu
we zijn van t zomer bij kovin v. malang geweest, maar die vond ik in zijn wintervacht wel mooier dan in zomervacht. maar goed...als we maar een mooi veulen van hem krijgen. helaas heeft 1 al n miskraam gehad
nu verwachten we nog 1 veulen van hem snowdon schreef:Hmmz... nu maar hopen dat ik over 2 jaar goed vervoer kan regelen, Mariënheem is hier een roteind vandaan en wilde het eigenlijk wel gaan proberen met Ultimate....
Als jaarling is hij trouwens al best wel.... ehm... "mans"... Nu nog hopen op een goede ontwikkeling
elinax21 schreef:jaaa...we zijn heel erg benieuwd (ook wel angstig), naar sören z'n veulentjes!!! hopelijk fokt hij wel veel bont. zijn moeder is vos bont dus die kans is er ook!!
)is volledig bont gefokt. Zij zelf is zwartbont, haar moeder is vosbont (ook een dochter van Zeoliet van de Ponyhoeve) en haar vader is ook zwartbont) Carlos van Heesselt! Dus dat wordt een hele grote kans op bont. Annechien schreef:Ik was in je profiel al aan het snuffelen naar een foto..... kan niks vinden, maarre wel leuk bedacht, je profiel
En lijkt wel alsof hormonen al opspelen qua gedrag
Annechien schreef:ik zou haast zeggen succes op de keuring, hij heeft een heel mooi hoofdje! Maar je moet nog 2 jaar wachten.
Is dat zo dat er geen enkele bonte hengst volledig bont gefokt is???? Wordt dat eens tokd