draver x springpaard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 09:25

Ilindra schreef:
Ben benieuwd wanneer we dit weer van je kunnen lezen Schijnheilig

Ach ja wie, weet ik zeg alleen maar wat IK heb gezien. Wat JULLIE hebben gezien kan anders zijn.

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 09:34

MissSisa schreef:
Weet ik geef alleen mijn mening met wat ik gezien heb!!! Ik heb best wat dravers in een parcour gezien. Nou, normaal wat het iig niet. Ik heb het gezien. Dus dat is mijn mening. Mss is deze mening hard en vinden jullie dat ik op dezelfde manier blijf doorgaan. Nou, ja als jullie dat denken, geen probleem.

Je mening vormen kan pas als je alle feiten kent

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 09:34

MissSisa schreef:
Ach ja wie, weet ik zeg alleen maar wat IK heb gezien. Wat JULLIE hebben gezien kan anders zijn.

Zie het berichtje hierboven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 09:38

MissSisa schreef:

Een 14 jarige met oogkleppen en een groot ego zal idd niet zo heel veel gezien hebben, maar dat is nog geen excuus om je onwetendheid op deze manier ten toon te spreiden.

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 09:44

Ilindra"]
Een 14 jarige met oogkleppen en een groot ego zal idd niet zo heel veel gezien hebben, maar dat is nog geen excuus om je onwetendheid op deze manier ten toon te spreiden.
[/quote]

[quote="Ik schreef:
Je mening vormen kan pas als je alle feiten kent

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 10:13

Ilindra schreef:

Jullie houden het er nog altijd op dat ik een groot ego heb. Ik kan je vertellen na mijn nieuwe start valt dit mee. Maar ja, als men daar ik niet in kan geloven dan krijg je dit soort discussies hier. Ik wil best opsdtaan voor kritiek. Geen probleem als ik iets niet weet, wil ik best horen wat het wel is. Maar dan wel op een normale manier. En ik verspreid MIJN mening op wat IK heb gezien, wat jullie hebben gezien kan heel anders zijn. Natuurlijk, JULLIE hebben andere paarden als MIJ gezien. Ovder DIE paarden heb IK MIJN mening gegeven. JULLIE kunnen over DIE paarden die JULLIE hebben gezien, JULLIE mening geven. En door te zeggen dat ik er geen verstand van heb of wat dan ook, kun je MIJN mening niet veranderen. Want was IK heb gezien is anders dan dat wat JULLIE hebben gezien!!!

Excuseme

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 10:33

Dan is het handig dat je voortaan er bij vermeldt dat je advies is gebaseerd op 5 waarnemingen. En dat die, misschien wel 50.000 andere voorbeelden, een ander beeld zouden kunnen laten zien.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 10:51

Excuseme schreef:
Dan is het handig dat je voortaan er bij vermeldt dat je advies is gebaseerd op 5 waarnemingen. En dat die, misschien wel 50.000 andere voorbeelden, een ander beeld zouden kunnen laten zien.

Dat heb ik er ook bij gezet. Maar dan hoeft niet iedereen mijn mening met wat ik heb gezien willen veranderen!!!

Excuseme

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 10:55

MissSisa schreef:
Dat kan wel, maar er is ook een kans dat je een gigantisch dom galoperend dier krijgt.

Oh ja? Dit was je eerste reactie. Wat is het bij jou, eigenwijsheid, domheid? Niemand neemt je serieus? Misschien kunnen we je helpen.

Lida

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 11:02

Wijken jullie niet van het onderwerp af, wij hebben een frans gefokte draver gehad die is dit jaar overleden die heeft gekoerst, gesprongen geen enkel probleem en daarna heeft mijn man western met haar gereden Haar dochter 100 % draver gefokt liep super onder de man en alle kenners aan de kant vroegen hoe zij gefokt was en als je dan zei dat het een draver was dachten zij dat ze in de maling werden genomen. Dus wat is wijsheid. Mijn grote wens was altijd de dochter door Libero te laten dekken maar zover is het niet gekomen . En als niemand iets uitprobeert zullen wij toch nooit wijzer worden. Heb je een papiertje bij je paard.
Als je het toch gaat doen veel succes want jij durft misschien wat andere wel zouden willen maar niet durfen. OK dan!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 11:05

Excuseme schreef:
Oh ja? Dit was je eerste reactie. Wat is het bij jou, eigenwijsheid, domheid? Niemand neemt je serieus? Misschien kunnen we je helpen.

Ik denk dat alles het probleem is!!!
Hoe willen jullie me helpen dan??? Verward

Excuseme

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 11:17

- Begin op de eerste plaats eens vragen te stellen, in plaats van meningen te verkondigen.
- onthoud goed, dat hier vragen worden gesteld, die onmogelijk te beantwoorden zijn, bijvoorbeeld die over hengstkeuzes. Dat is net zo iets om te vragen naar de sigarenboer die het winnende staatslot verkoopt. Reageer daar niet op.
- Weet dat er horden fokkers zijn van rond de 60, die al jarenlang proberen een hele goeie te fokken en het ook niet weten hoe, iets bescheidenheid met je 14 jaar is dan denk ik wel op zijn plaats.

Je laatste post hier was al een goed voorbeeld van een vraag stellen, ga zo door.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 11:26

Maar waarom zou een draver*springpaard dan een goed paard zijn??? Dat hoeft toch niet altijd??? We noemen nu wel alle goede voorbeelden op. Maar er zijn natuurlijk ook geneog slechtere......

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 11:33

jantina schreef:
Ik heb de verschrikkelijk arrogante berichtjes verwijderd, samen met de neerbuigende reacties daar op.

Aanvulling op dit bericht:
Een slotje Lachen