sarabande schreef:EV geeft, zoals al veel eerder aangetoont elasticiteit, moed en uithoudingsvermogen, het model hangt sterk af van de aanparing. Al in eerdere discussies zijn jouw vooroordelen uitgebreid weerlegd.
Iets anders is als je gewoon zegt dit is mijn mening, maar of deze TS daar veel aan heeft betwijfel ik. Zo als je elders zelf zegt men moet kijken wie wat zegt.
Wellicht vind jij mijn vermeende vooroordelen weerlegd, ik weet nog niet of ik vind dat jij (of wie dan ook weerleggen wilde) gelijk hebt.
Maar goed; ik VIND meer dan 25% EV in een rijpaard puur onwenselijk.
Ik VIND dat gezondheidsproblemen ontstaan door gebouwd zijn op de voorhand. Ik VIND die modern afgedraaide kontjes niet kunnen schakelen in het bekken, ik VIND iets plattere kruizen veel functioneler.
Ik VIND overigens ook dat het gedeelte wat ik vet heb gekopieerd uit jouw citaat, typerend is voor jouw manier van reageren. Waar de TS wat aan heeft, mag hij/zij toch immers lekker helemaal zelf weten, of niet dan?
). 

.
Maar echt super ouderwets vind ik het zelf niet. Zou echter wel Rubi laten staan, vanwege Eros. Is het veulen op de foto jouw merrie?