Mr_Mikey schreef:Nee hoor, hier nog 1
ja en hiero ook nog 1, gewoon niet mijn type paard
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
snowdon schreef:Hihi, grappig... ik vins JUIST dat Tinkers hun karakter duidelijk showen... OF het zijn echte knuffelberen, of echte madammetjes, etc...
Ik vind KWPN-ers vaak van die droogkloten waar geen greintje uit te halen is(En uitzonderingen bevestigen de regel
)
ShannaY schreef:Haha, ach ik ga er niet tegen in, net zoals in elk ras heb je uitzonderingen, nu ga ik niet van mijn eigen paard beweren dat dat is, maar ik denk dat veel andere mensen hier op Bokt die mijn paard irl kennen dat wel willen zeggen![]()
Maar goed, de tinkers die ik ken (en dat zijn er echt behoorlijk wat), zijn sloom, en zo ja "karakterloos" en wat ik daar mee bedoel is, ze zullen in mijn ogen nooit opvallen, omdat ik nog nooit een drukken tinker heb gezien. Alleen maar doordrammende tanken die alle kanten op gaan behalve die kant die jij op wilt !
Het is maar goed dat iedereen wat anders leuk vind, anders zouden we 1 paard moeten delen met heel de wereld
Ik vind het gewoon grappig. 
ShannaY schreef:Haha, ach ik ga er niet tegen in, net zoals in elk ras heb je uitzonderingen, nu ga ik niet van mijn eigen paard beweren dat dat is, maar ik denk dat veel andere mensen hier op Bokt die mijn paard irl kennen dat wel willen zeggen![]()
Maar goed, de tinkers die ik ken (en dat zijn er echt behoorlijk wat), zijn sloom, en zo ja "karakterloos" en wat ik daar mee bedoel is, ze zullen in mijn ogen nooit opvallen, omdat ik nog nooit een drukken tinker heb gezien. Alleen maar doordrammende tanken die alle kanten op gaan behalve die kant die jij op wilt !
Het is maar goed dat iedereen wat anders leuk vind, anders zouden we 1 paard moeten delen met heel de wereld
).
), je had het hoofd van buurman moeten zien... hihi
)

daantjuhhh schreef:Fijne BOSKLOSSERS zoals wij dat noemen, en dat bedoelen we niet negatief!
Maar een bosritje op een tinker vinden we gewoon leuk en ontspannen!
10 x ontspannender dan op m'n KWPN-er!