Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ruchet schreef:Ik heb eigenlijk verder geen infomatie meer aan mijn eigen dierenarts gevraagd, omdat hij mij aanrade het beestje op te ruimen.

Zannekin schreef:Dat vraag je best: gewoon met de foto's bij een kliniek langsgaan waar je operatie zou overwegen.
Bij ons was de algemene regel in Gent: als er symptomen waren: manken of opzetting dan operatie.
Nu laat men ze vaak ook zonder enig symptoom weghalen maar daar was men niet zo happig op, er kunnen altijd complicaties zijn.

Zannekin schreef:Tja, volgens mij is de prijs rond 1000 euro voor 1 gewricht. Ik veronderstel dat ze beiden afzonderlijk doen dan moet jij overwegen of het opweegt.
Als het grote stukken zijn blijf je het alleszins op foto zien.
. 
gijsenkim schreef:Dat weet ik niet Saar, Ik weet alleen dat het 10 jaar geleden nog een totaal onbekend probleem was. Is iets van de laatste jaren.
gijsenkim schreef:Zou wel moeten saar, zou wel moeten
en natuurlijk is het gebruik anders geworden... maar ik blijf toch bij mijn simpele constatering dat er vroegah minder tot geen info cq problemen mee waren EN dat het kwpn stamboek er meer last van schijnt te hebben dan andere stamboeken.