Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Gurk schreef:Frans ik ben zelf niet geweest. Kun jij je vinden in bovenstaande springverslag?

Pipo schreef::n De mensen die ik ken vallen in slaap bij het eerste dressuurproefje
Zo ken ik er ook. Begin dit jaar ging er eens een vriend mee kijken naar de hengstenshow van Van uytert. Hoor ik plots... snurk ... snurk (is dus echt) was gewoon aan het slapen.
) een recht achterbeen maar
als tie begint te lopen heeft dat beestje alle uitstraling en luxe zeer veel voorbeen zonder aan achterbeen te verliezen loopt goed over de rug zeer veel balans en souplesse de gedoodverfde favoriet
loopt nu maar wat te sjouwen met een traag achterbeen en gaat steeds minder galopperen is nu wel wat minder showerig maarkort voorbeen valt daardoor steeds meer op lijkt op de weg nar beneden terecht te zijn gekomen
)maar loopt echt op de kop houdt de kont hoog en hangt er dan voor wat in wil maar niet de goede kant op gaan lopen

pukpaleis schreef:en zoals altijd de mening van Pukpaleis:
Special:wat is er met dat dier gebeurtloopt nu maar wat te sjouwen met een traag achterbeen en gaat steeds minder galopperen is nu wel wat minder showerig maarkort voorbeen valt daardoor steeds meer op lijkt op de weg nar beneden terecht te zijn gekomen
oude amazone kwam daar neit "doorheen" en mocht hengst niet intensiever of anders trainen, dus ruiterwissel wordt nu wel braaf maar erg vrijblijvend gereden....
parnassia schreef:Ben niet in Hengelo geweest, maar vind Special zelf wat te zwaar en te strak en een teveel naar achter (ri. staart) optrekkend achterbeen in draf.
pukpaleis schreef:3 ruiters/trainers in drie seizoenen is niet gunstig voor een paard!!
de hengst laat zich niet fijn bewerken heb van insiders begrepen dat hij zich erg spant op het moment dat er meer verzameling gevraagd wordt (t'is toch een Ferrooude amazone kwam daar neit "doorheen" en mocht hengst niet intensiever of anders trainen, dus ruiterwissel wordt nu wel braaf maar erg vrijblijvend gereden....
, de veruimingen waar hij achter erg breed wordt en niet meer spoort en er aan trekt.....