Aaarch!! Het gefrustreerde ik-vind-geen-naam-topic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 20:42

Ik weet het ook nog steeds niet Scheve mond Ik wil graag een welsh naam (want het is een welsh Clown ) en het moet met Ro beginnen want dat hebben paps en mams ook

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 07:36

Camelot, Cyrano , Cayenne (dus geen Cheyenne Haha! ) Costa Rica

labe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 16:26

Lola, toen ik op lijsten keek vond ik bijna alles leuk, ging vervolgens afstrepen en uiteindelijk bleef er niet een over. Ik heb zelf wat in elkaar geflanst en gekeken in Google of die naam voorkwam, er was er maar 1, dus die werd het. Bij mijn andere paard heb ik in de woordenboeken gekeken, moest met een N beginnen en ik wilde perse iets hebben wat met indianen te maken had, en voila; Navajo.

Je mag bij mij wel in de encyclopedie komen kijken Knipoog

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 19:49

Charisma (uitstraling, X factor) naar het paard van Mark Todd dat in1984 (dacht ik) eventing won op de olympische spelen ?

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-04 21:22

labe"]
Lola, toen ik op lijsten keek vond ik bijna alles leuk, ging vervolgens afstrepen en uiteindelijk bleef er niet een over. Ik heb zelf wat in elkaar geflanst en gekeken in Google of die naam voorkwam, er was er maar 1, dus die werd het. Bij mijn andere paard heb ik in de woordenboeken gekeken, moest met een N beginnen en ik wilde perse iets hebben wat met indianen te maken had, en voila; Navajo.

Je mag bij mij wel in de encyclopedie komen kijken Knipoog
[/quote]

Hihi, goed idee, met een kop warme chocomelk naampjes uitzoeken? Haha!

[quote="Mist schreef:
Charisma (uitstraling, X factor) naar het paard van Mark Todd dat in1984 (dacht ik) eventing won op de olympische spelen ?

Hmm, op z'n engels klink dat wel leuk.
Ik heb trouwens een mooie blauwe afgelijnde tandafdruk van je Badje op m'n duimnagel staan. *LOL*

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 22:26

Ik heb oooooook een naam Haha! ik ben ook gebonden aan de letter F...
En ik heb een naam voor een hengstje en een merrietje, twee dezelfde eigenlijk Bloos maar gewoon een paar letters verschil Haha!
Jullie horen het wel in april Tong uitsteken

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 19:53

Loolapelooza schreef:
Ik heb trouwens een mooie blauwe afgelijnde tandafdruk van je Badje op m'n duimnagel staan. *LOL*

Misschien moet je je paardenboeken nog eens herzien Haha! "men voert paarden met de platte hand" Knipoog Pennymeisjes steken hun duim tussen de tanden van een 6mnd oud veulen Vork die vervolgens niet los wil laten omdat ze HEEL TERECHT denkt dat het een wortel is Go jij! Go jij!

hoe is het nu ? de nagel komt er toch zeker niet af he ? Bloos

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-04 16:49

*LOL* lolz, ja ik ben stom wat dat betreft ik weet het Tong uitsteken , je zou toch denken dat je zoiets na 1 keer te hebben meegemaakt afgeleerd zou zijn... >;)
Met duimpje is alles wel goed nu, de blauwe omleining onder m'n nagel zie je al haast niet meer. (die snee vlak eronder nog wel Haha! )
Twas overigens ook wel een beetje schattig hoor, ze was zo verontwaardigd dat ze "de wortel" niet kreeg doorgebeten. *LOL*

Charisma in het engels, wordt dat Carisma?
(om toch een beetje on-topic te blijven)

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 18:25

Het is al op z'n engels gespeld, Mark Todd was een Nieuw-Zeelander (ik heb daar gewoond, ten tijde van die olympische spelen- daarom weet ik het nog zo goed Haha! )
Je spreekt het uit als karisma idd.

Jammer dat ik het niet gezien heb, was vast een foto waard geweest Tong uitsteken

Heb ze vandaag voor het eerst "alleen" buitengezet (zonder hulp van vrienden ) ging goed ! eventjes afwachten wat voor weer het wordt (ze schijnen vanavond sneeuw te houden Boos! ) maar ik bel je misschien nog om ze eens een middagje buiten te zetten Knipoog

ViEfJuH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 20:20

haaaj ik herken je probleem ook ik krijg namelijk een paard de naam moet hebben dat begint met een d ik vind zelf destino of destiny wel een mooie naam *LOL* maar je kan misschien voor jouw naam kijken op een internet site voor namen (daar kun je bij www.google.nl) wel achter komen Tong uitsteken misschien zit daar een leuke naam bij? ik heb er zelf niet zoveel verstand van maar misschien cesco (tjesko) maar het is natuurlijk voor een merrie he?? nee ik weet het zo snel niet hoor maar ke kunt altijd de internet sites proberen (als je internet hebt..)

groetjes vivian

ViEfJuH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 20:29

cesco???

go2marjon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 22:13

ik word binnenkort ook eigenaar van een superleuk veulen (scandic X farrington)

de eigenaren moeten nog wel ff de papieren zoeken voor een naam maar als de naam niks is heb ik in ieder geval al wat.

het moet met een z zijn dus lekker moelijk.

en ik vin ook dat het een aparte naam moet zijn die niet of nauwelijks voorkomt.

dus ik maar ff wat in de elfentaal opgezocht en vond dit!

Zaldi = Paard
Zer= juweel
maar mooier is dus zerzaldi = juwelen paard

maar de moeder heet ukina (uit ekina)
dus dan kan ook zaldikina
grappige uitspraak = zal die kina (het doen?)

van vinden julie ervan

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 23:13

Ik vind persoonlijk Zerzaldi mooier dan Zaldikina... Haha!

En proficiat met je nieuwe aanwinst!!!! Haha!

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-04 13:27

Ik vind het dan weer altijd zo leuk dat de "stam-naam" wordt voort gezet, je zou er dus ook Zerzaldikina van kunnen maken. Haha!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 18:41

Ik ben ook al tijden met namen aan het stoeien. Alleen voor het mannenvolk, voor de merries hebben we een eigen lijn:..linde. Dus bij merries is er altijd wel iets te verzinnen, maar ja voor de mannen. ik heb al mega veel lijsten met namen aangesleept, voor de S en voor de U. Helaas is S nog steeds: "De Lancet." en is U nog steeds "ruin U van Winny". de veulens van dit jaar hebben al wel een naam: Zappelin (Zap) en Zip (--> zeer irritant paard).. Dus over 3 jaar gaan we Zap en Zip inrijden.. wel leuk. we hebben ook al een Sjors (salinde) en Sjimmie (silinde)... een naam met de A ben ik ook aan het verzinnen voor een vriendin van me..ik zelf dacht aan Angela Haha!

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 18:45

voor een A heb ik misschien wel iets ! "Amerante" dat betekent zoiets als hij/zij die nooit verwelkt/verdwijnt

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 21:11

Oh zeg Haha! ik ben verandert van naam Haha! Ik wou niet méér veranderen van naam maar heb het toch gedaan Bloos Haha! Maar NU wil ik bij deze naam blijven Haha!

caro_vt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 18:31

Cécémel , Cinzano

Zijn ook drankjes. Haha!

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 22:47

héhé, Cécémel. Haha! lekker Vingers aflikken

Ik denk dat ik een naam heb die voor zowel merrie als hengstje kan, maar ik verklap hem nog niet want bijgeloof zegt dat dat ongeluk brengt. Knipoog