Iemand opperde een aantal berichten terug ook Boris, vandaar mijn zinnetje over Boris.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mariska_28 schreef:FOUT!! (je gaat niet door voor de vaatwasser..) Dublin is zowel bij het ICS als het NST goedgekeurd.. Dus ze zou er gewoon mee kunnen dekken en een stamboekveulen krijgen...
Alhoewel ik liever de wasdroger had gewonnen want een vaatwasser heb ik al 
het blijft echt een lekker ding
En 1.58 alweer? Hellup, straks wordt ie nog te groot naar mijn zin
Cayusejuhh schreef:maar niet om vervelend te doen .. Gipsy is NIET opgenomen als zijnde dekhengst..
Je veulen wordt dan register veulen.. Maar dat maakt niks uit natturlijk
( niks over Marianne haar paarden hoor.. ze is heel aardig)
En hij vindt het nog hartstikke leuk ook
Meligemaaike schreef:Maar Gipsy geeft wel hele lieve en mooie veulens!! en dat is toch ook wel fijnEn hij vindt het nog hartstikke leuk ook
![]()
![]()

:D
) 

ik ga iig erg hard duimen dat Black Jack wel wordt goed gekeurd
Cayusejuhh schreef:worden deze hengsten wel aan geboden voor de keuring???? ( in januari)
Citaat:Hoe oud zijn deze hengsteN?
Cheveyo schreef:Viper heeft volgens mij samen met Cayuse en Kit dit jaar aan de jonge hengstenkeuring meegedaan. Ik ken die naam nog namelijk.
kan ook nergens de uitslag vinden op internet van die keuring
*Tequila* schreef:Viper gaan ze volgens mij wel mee naar de hengstenkeuring. McCloud is zelfs al geruind, heb hem laatst nog gezien. Helaas helaas, het is toch wel een erg gaaf beest hoor!
)