Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xkusssx schreef:De Jazz nakomeling is inderdaad te pittig voor de mensen die het beestje niet goed aanvoelen...
Je moet niet bang zijn en weten hoe je het moet straffen en belonen dan heb je er zeker een toppaard aan....

Dees schreef:Bah, daarmee doe je wel een sterke uitspraak over mensen die niet met een Jazz overweg kunnen/willen gaan. Alsof alleen zij die dat wel kunnen/willen, beestjes goed kunnen aanvoelen...
Op elk potje past een dekseltje.
Maar het ene dekseltje is dan niet per definitie beter dan het andere dekseltje.
Overigens; mag ik Jazz ook gewoon 'minder mooie' nafok vinden? Ik zou zelf mijn merrie er nooit en te nimmer onder zetten... terwijl ik wel een groot zwak heb voor Jazz's opa Purioso.

. Maar vraag me af wat de constructieve bijdrage van een dergelijk topic is.
. Denk aan de IPI (Interne Positieve Instelling
)Beber schreef:Gelukkig heeft iedereen zijn eigen mening over wat mooi en minder mooi is.
3 mooiste mag wel, maar de 3 minst mooie mag niet????????
Het gaat dus niet zo zeer over goed of slecht, maar over een mening waar men op valt of niet.

nadezda schreef:bachelor heb ik dus genoemd omdat ik deze hengst ten eerste een prachtig uiterlijk vind hebben, mooie maat, mooi gelijnd, veel bloed, goed karakter, fijn gebouwd en goede ruime bewegingen en mooie springmanieren.
Paste dus super op mijn merrie waarvan ik dus een mooi hengstveulen heb gekregen die een 1e premie kreeg als veulen en veulenkampioen werd in hengelo (GLD).
En dan toch niet hier in deze topic?? sarabande schreef:noemen alhoewel er legio zijn waar ik nooit mee zou dekken, maar dat is ook afhankelijk van mijn merriemateriaal.
Pipo schreef:Als iedereen die leest van een ander wat die persoon niet leuk vind, zich niet gelijk persoonlijk aangevallen voelt, zie ik geen probleem in dit topicEchter denk ik dat velen gelijk bovenop de kast zitten als ze bepaalde namen lezen, tja..........en dan krijg je gezeik.