ThePast03 schreef:Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat je voor dit veulen hebt moeten betalen?
wat denk je
? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Olevalover schreef:Ik vind je wel wat bot overkomen
Olevalover schreef:wat denk je?
sarabande schreef:Buiten het feit dat je een vraag stelt en alleen wilt luisteren naar de antwoorden die JOU bevallen, vel je ook nog een volledig irrelevant oordeel over een veulen van een ander.
Je kan zelf geen enkele vorm van kritiek verdragen, ook al is die juist goed bedoelt en gegeven om jou voor een miskoop te behoeden.
ThePast03 schreef:Ik heb geen idee, ik weet alleen dat ik voor een veulen met blessure en een niet gekeurde opa zelf niet meer over zou hebben als 1000 euro.
En dan zou die in het echt wel heel apart moeten zijn want eigen vind ik dat nog best veel.
Dus.. en hij is erg mooi gebouwd. En de opa is wel goedgekeurd maar nooit ingezet als officieel dekhengst bij het KWPN. (btw dat is moederskant) Olevalover schreef:Nee hij is zeker meer als dat bedrag.. maar het dekgeld alleen al is 900 euroDus.. en hij is erg mooi gebouwd. En de opa is wel goedgekeurd maar nooit ingezet als officieel dekhengst bij het KWPN. (btw dat is moederskant)
ThePast03 schreef:Ik heb nog nooit van Valadon gehoord en heb uit een ander topic van je begrepen dat het een eigen hengst was van de fokker.
Het lijkt me niet dat het een goedgekeurde hengst is?
En ook al was het dekgeld 2000 euro, voor een geblesseerd veulen waarbij je toch een grote kans hebt op blijvend letsel betaal je echt niet veel meer.
Olevalover schreef:Deze hengst is niet geregistreerd als dekhengst, maar het is een KWPN ingeschreven in het veulenboek. Hij is wel erg goed gebouwd, maar de eigenaar wil hem niet als officieel KWPN dekhengst hebben en gebruikt hem voor de eigen fokkerij vandaar..
Heeft iemand meer info over hem.. of nakomelingen van hem??
Ik ben zeer benieuwd!
Olevalover schreef:het is dus wel een goedgekeurde dekhengst. ZZB zijn moeder heeft zelf ook hoog in de sport gelopen en heeft dat vererfd aan hem. Hij heeft geen last meer van zijn "blessure"en we hebben daar een afspraak met de verkoper over gemaakt zoals je kon lezen..zucht..
ThePast03 schreef:Dit is dus je verhaal. De hengst is dus gewoon een VB hengst en de fokker heeft je een leuk verhaal wijsgemaakt.
Sorry dat ik het je moet zeggen
ThePast03 schreef:Ik heb geen idee, ik weet alleen dat ik voor een veulen met blessure en een niet gekeurde opa zelf niet meer over zou hebben als 1000 euro.
En dan zou die in het echt wel heel apart moeten zijn want eigenlijk vind ik dat nog best veel.
ThePast03 schreef:Ik geloof je gelijk want ik zit niet meer zo dicht op de handel.
youngster schreef:Waarom heb je deze vraag hier eigenlijk gesteld?? Je wilt toch alleen maar horen dat het geen kwaad kan en dat je hem vooral moet kopen.. Jij vind Sarabande bot, nou ik vind jou eerder vreselijk naief..